Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
idd zal zeker de moeite worden... en mits mijn klein technische bagage zal het op sommige plaatsen oppassen zijn.. hopelijk blijft het droog tot volgende week.Hopelijk rij ik hem zonder problemen uit. 
vandaag nor Mazenzele wisten biken met den laagvlieger . Met de fiets nor ginder gereden en den grote toer gedaan en met den auto afgekomen we hadden 94 km op de teller en een gemiddeld van 19.08
5 uur op de fiets gezeten
was een pittig tochtje mooie beklimmingen en leuke technische stukken in de bossen ook een mooie verandering van het parcour richting Dilbeek
Op het einde van de rit wel te maken gehad van krampen ik moest effe van de fiets zelle 
DONDERDAG IEMAND NOR lONDERZEEL ??????
DONDERDAG IEMAND NOR lONDERZEEL ??????
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Yoow ...
Onze plannen zijn last-minute veranderd, we zijn gisteren de 65km gaan rijden in Haaltert (door enkele keren verkeerd te rijden 70km op den teller). Was wel in orde, met als hoogtepunten (letterlijk en figuurlijk
) de Muur en den Bosberg
.
Toch een beetje spijt dat ik niet naar Mazenzele kunnen gaan ben, zal wel de max geweest zijn.
Wij gaan donderdag ook naar Londerzeel !!
Onze plannen zijn last-minute veranderd, we zijn gisteren de 65km gaan rijden in Haaltert (door enkele keren verkeerd te rijden 70km op den teller). Was wel in orde, met als hoogtepunten (letterlijk en figuurlijk
Toch een beetje spijt dat ik niet naar Mazenzele kunnen gaan ben, zal wel de max geweest zijn.
Wij gaan donderdag ook naar Londerzeel !!
- flaming_jakke
- Mountainbiker
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Yep de jakke heeft ook een velo 
Eindelijk hebben we eens samen kunnen biken !! Het is super goed meegevallen, mooie omloop en veel plezier gehad
Moeten we meer doen
Eindelijk hebben we eens samen kunnen biken !! Het is super goed meegevallen, mooie omloop en veel plezier gehad
Moeten we meer doen
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja jongens gisteren is de streek in en rond Waimes onveilig gemaakt. Was Schitterend om eens te rijden ,vond dat het nogal meeviel van zwaarte had op het laatste nog wat over, wel zéér technisch.... Missch nu naar Theux op pinksteren maandag. 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Dit weekend de Bloso van Hamme nog eens gaan rijden, lag er zeer goed bij.
Wat zijn jullie plannen voor volgend weekend ? We zouden zondag gaan rijden en er zijn toch wel enkele ritten die me aanspreken : Overijse, Poederlee, Puivelde en Erpe Mere
Wat zijn jullie plannen voor volgend weekend ? We zouden zondag gaan rijden en er zijn toch wel enkele ritten die me aanspreken : Overijse, Poederlee, Puivelde en Erpe Mere
ik ben zondag dus nor Sinaai geweest
amai da was een eindwerk van ne gast, die is dan toch goed gebuist denk ik... ten eerste wou ik ver de 55 km gaan maar op 32 km was da al gedaan dan op de eerste 22 km al twee bevooradigen op een 10 min van elkaar
waar we dan nog ons drinken uit een emmer moesten scheppen wa ook ni proper is
ale er is ginder neig geklaagd geweest
ver zondag weten we het ook nog ni goe Puivelde of Temse denk ik
ale er is ginder neig geklaagd geweest
ver zondag weten we het ook nog ni goe Puivelde of Temse denk ik