26/04/2008 PITTEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

BeeVee wrote:de finish in Pittem met 63 km (heb onderweg ook enkele pijltjes gemist!) op de teller.

Onbegrijpelijk #-o #-o #-o soms hoe de organisaties van TT's er maar niet in slagen om de correcte afstanden op te geven bij vertrek??!! Maar voor de rest, dik in orde =D> =D> !
Er zou inderdaad een foutje geslopen zijn in de berekening van de afstand bij de 55 km.
Enkele malen aan de lange afstandrijders gevraagd hoeveel km ze hadden en dit draaide telkens net iets boven de 74 km.Dus deze leek goed te kloppen .
Iemand van dit forum heeft de toer gedaan met de GPS .Ik heb het eens nagerekend omdat het daar in miles (denk ik toch)staat en dit komt uit op ca 56 km .
Ik ben bezig met een verslag voor onze website met foto's.Wanneer het klaar is laat ik het hier weten .

Alvast bedankt aan de meer dan 800 deelnemers van ons fietsgebeuren .

Groeten van Pompier .
BertenFocus
Mountainbiker

Post by BertenFocus »

pompier wrote:Iemand van dit forum heeft de toer gedaan met de GPS .Ik heb het eens nagerekend omdat het daar in miles (denk ik toch)staat en dit komt uit op ca 56 km .
Rechts boven op die site staat er een knop "switch to metric" om de gegevens in km te krijgen!

Misschien hebben wij ergens verkeerd gereden, maar wij hadden zo'n 53 km op de teller

ciao
pliepla
Mountainbiker

Post by pliepla »

Ralphie wrote:ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR =D> =D> =D>
Dat kan ik alleen maar beamen. Vroeger stond deze vast op m'n agenda, dus 'k zou hem vorig jaar gemist hebben, mocht ik niet met een hernia thuis gezeten hebben. Volgend jaar opnieuw?!? Pliiiiiieeeeesss ?!? [-o< [-o< [-o<
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Beter laat dan nooit .
Op onze organisatie werden enkele foto's genomen .Deze zijn te vinden samen met een kort verslagje op www.bikedevils.be klik op de banner event:26 april 2008 fietsrally en mountainbike .
De foto's vind U door op "enkele foto's te klikken .

Groeten van pompier .
Post Reply