1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Helemaal niet hoor! Heb de 56km lus eens mee gereden en daar zitten er echt al super stukjes in die al heel veel van je stuurkunsten vergtMX jorgy wrote:Jammer dat al het mooiste in de lange afstand zit![]()
De 65 zal voor mij al genoeg zijn peis ek of me conditie en beentjes moeten ineens super worden
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
Vaeske, daar hebben we aan gedacht, maar het gaat hier om een inschrijvingsprijs van 3 en 3,5 eurootjes, eigenlijk niet de moeite om vooraf te betalen.vaeske wrote:kunt ge u ook al op voorhand inschrijven voor deze tocht dan moet ge toch nie meer zo lang aanschijven aan de inschrijveing
Bovendien voorzien we een leger personeel aan de inschrijvingstafels (en elders) om een stormloop de baas te blijven!
Om u een idee te geven: in totaal gaan er zo'n 100 vrijwilligers bezig zijn met de herdermarathon! Dat is bijna 1 per kilometer
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
juist goed nieuws na het nemen van een scan van de ribben... Enkel wat redelijk zware kneuzingen, maar geen barsten of breuken. Als alles mee zit, dan moet het lukken om den dezen toch mee te doen tegen eind deze maand...
We duimen ervoor want ik keek er al heeeeeeeeeel lang naar uit...
We duimen ervoor want ik keek er al heeeeeeeeeel lang naar uit...
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Kijk er ook al lang naar uit. Zaterdag nieuwe buitenbanden weest halen in de hoop niet teveel tuimelpertes te maken
.
Nu nog flink wat zon en goede beentjes
!!!
See ya !
Nu nog flink wat zon en goede beentjes
See ya !
- Mister T.
- Mountainbiker
ddat je hiervoor beter de zoek-functie eens benut...CannonSL3 wrote:Is de combinatie NN RR goed voor bij dit weer of wat raden jullie aan?
![]()
op droog weer
(maar met de combo NN voor en RR achter kan je nooit verkeerd gaan
Herders, Mister T. hoopt - wellicht samen met jullie - op een heus FF-weertje