Ik ben student journalistiek en maak een stukje over het MTB netwerk in Limburg. Zijn er mensen die hiervan al gebruik maakten en die hierover hun mening over zouden willen geven? Ik heb alleen wat korte indrukken nodig, geen diepte-interview.
Reageer op matyaslaureys@hotmail.com of 0474,336219
Bedankt!
Matyas Laureys
Student journalistiek
Mountainbike-routenetwerk Limburg
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
jurgi
- Mountainbiker
Heb vandaag ongeveer 40km afgemaald op route Bilzen-Hoeselt-Tongeren. Route is mij niet vreemd maar was eens nieuwsgierig of er veel veranderd was.
Route bijna identiek als voorheen. De nieuwe lichtbruine paaltjes (bewegwijzering) vallen zeer goed op vindt ik. Ook zijn er verscheidene overzichtsplannen bijgeplaatst, ook een pluspunt.
Toch enkele bedenkingen. Waarom er regelmatig de bewegwijzering nog steeds aan de linkerkant van de baan geplaatst wordt is me een raadsel.
Hierdoor moet je 'als toerist' je zowel L als R concentreren op de bewegwijzering. Vind ik persoonlijk jammer.
Verscheidene oude plaatjes (van de vorige editie) duiken nog op die niet door de nieuwe vervangen zijn. Niet erg daar sommigen er toch maar vrij verbleekt uitzien, vooral de groene en rode) en zo soms toch slechter zichtbaar.
Verder is dit toch wel een prachtig innitiatief waar ik veel plezier aan zal beleven en verdiend dit toch een chapeau.
Route bijna identiek als voorheen. De nieuwe lichtbruine paaltjes (bewegwijzering) vallen zeer goed op vindt ik. Ook zijn er verscheidene overzichtsplannen bijgeplaatst, ook een pluspunt.
Toch enkele bedenkingen. Waarom er regelmatig de bewegwijzering nog steeds aan de linkerkant van de baan geplaatst wordt is me een raadsel.
Hierdoor moet je 'als toerist' je zowel L als R concentreren op de bewegwijzering. Vind ik persoonlijk jammer.
Verscheidene oude plaatjes (van de vorige editie) duiken nog op die niet door de nieuwe vervangen zijn. Niet erg daar sommigen er toch maar vrij verbleekt uitzien, vooral de groene en rode) en zo soms toch slechter zichtbaar.
Verder is dit toch wel een prachtig innitiatief waar ik veel plezier aan zal beleven en verdiend dit toch een chapeau.
- stevo de slowbiker
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite magura 2007 , Thompson sub01 hydro Disc XL
Post by stevo de slowbiker »
Doe een keer per week ( voor bij te trainen) route gingelom verbinding met Heers, wat ik kan zeggen dat de netels alom tegenwoordig zijn. Maar dit zijn echt routes voor met gezin te doen. Wel fijn dat er in de buurt nu een route is . 
-
bakkertje64
- Mountainbiker
Post by bakkertje64 »
dat is omdat er aan de andere zijde van het paaltje een aanwijzing staat voor de bikers die van de andere kant komenjurgi wrote:Heb vandaag ongeveer 40km afgemaald op route Bilzen-Hoeselt-Tongeren. Route is mij niet vreemd maar was eens nieuwsgierig of er veel veranderd was.
-
bakkertje64
- Mountainbiker
Post by bakkertje64 »
ik denk niet dat ik mijn gezinsleden warm krijg om in de netels te vertoeven,voor mij is het al genoeg geweeststevo de biker wrote:Doe een keer per week ( voor bij te trainen) route gingelom verbinding met Heers, wat ik kan zeggen dat de netels alom tegenwoordig zijn. Maar dit zijn echt routes voor met gezin te doen. Wel fijn dat er in de buurt nu een route is .