11/5 - MONTROEUL-AU-BOIS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Q-Bix
Mountainbiker

11/5 - MONTROEUL-AU-BOIS

Post by Q-Bix »

Iemand daar meer informatie over ?
Ervaringen ?
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Was vorig jaar echt een goeie tocht. Zwaarder dan je zou denken. Een heel hoog off-road percentage en met hellingen waar Cowboy Peter plat op de buk terug naar beneden ging...

Dit jaar wegens moederdag geen vergunning gekregen...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

Moederdag + opkuis van communie dag ervoor = huisarrest :evil:

Als je wil weten hoe (nat) het vorig jaar was:

http://www.herders.be/verslagen/2007/0527.html
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Deze vorig jaar ook gereden met de forumbende. Ons goed geamuseerd , op de 1st beklimming na 500m lagen we allemaal op een hoopje in de weide. Herinner me ook nog het koeienvlaslalommen en een helling waar je minimum 500m tevoet moest omdat het zo fel geregend had de dag voordien.
Ze hadden 2 lussen , 1 van 35km en 1 van 10km. Bepijling was niet echt super te noemen en de organisatie was overrompeld door het aantal deelnemers (300 geloof ik) en ging dit jaar de toer overlaten aan meer "ervaren" mensen.
Wegens moederkesdag zal het voor mij een kort verkenningsritje in de buurt zijn maar deze tocht is zeker de moeite waard. Geen enkele andere TT rijdt door dit bos en gans de gemeente (vooral boeren) stellen hun eigendommen ter beschikking voor de lokale TT (weiden , velden , bossen).
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Had deze ook graag gereden na de lovende commentaren van aantal mede-Steenbakkers en hier op het forum. Helaas ook moederkesdag ...

@Jodelaietie : zijde gij een Jodelaietie-junior aan het opvoeden ? Wel plezant die fietskledij van jullie club in kindermaten =D> =D> En zijn bike (een scott als ik goed gezien heb) mag er ook wezen !!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

zanneis wrote: @Jodelaietie : zijde gij een Jodelaietie-junior aan het opvoeden ? Wel plezant die fietskledij van jullie club in kindermaten =D> =D> En zijn bike (een scott als ik goed gezien heb) mag er ook wezen !!
:off: Euh , inderdaad , 'k heb zelfs 2 juniors. Waar zijn we gespot ? Gisteren met gans de familie in "zanneis" rondgereden misschien vandaar ?
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

jodelaietie wrote:
zanneis wrote: @Jodelaietie : zijde gij een Jodelaietie-junior aan het opvoeden ? Wel plezant die fietskledij van jullie club in kindermaten =D> =D> En zijn bike (een scott als ik goed gezien heb) mag er ook wezen !!
:off: Euh , inderdaad , 'k heb zelfs 2 juniors. Waar zijn we gespot ? Gisteren met gans de familie in "zanneis" rondgereden misschien vandaar ?
nog altijd :off: ... niet alleen gereden 8) 8) Ook ergens op een terras gezeten met ne "crème" =P~ =P~
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ik zou deze ook eens willen rijden.
Heeft iemand het adres om in de GPS te laden??
Vroeg vertrekken=vroegaankomen=goede punten voor de vrouw=geslaagde moederdag=volgende week BEUVRY :bounce:
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ik zou deze ook eens willen rijden.
Heeft iemand het adres om in de GPS te laden??
Vroeg vertrekken=vroeg aankomen=goede punten voor de vrouw=geslaagde moederdag=volgende week BEUVRY :bounce:
Post Reply