+1.DePedaal wrote:crosserke1987 wrote:gebeurd precies overal met die draden. Hier in Dworp, (beersel) had ik de staaldraad juist op tijd gezien, ze stond gespannen op borst-hoogte.
Reed met veel geluk niet te snel. Hier is het in een stukje bos, privé naar het schijnt waar een wandel en fietpad doorlopen. soms gaan bikers of zelf spelende kinderen wat meer op de zijkanten fietsen of wandelen ( is namelijk een diepeweg ) omdat dat net ietls leuker is.
Ik weet bijna met zekerheid dat het door de eigenaar van dat stukje privé bos (naar zijn zeggen) is gedaan. want nu liggen er allemaal takken en struiken zodat je toch niet doorkan. echt ne zak, die kerel, en strafste van al, hij is zelf mountainbiker. leeftijd ergens in de 40, zou denken dat die al wa verstand hebben.
Kan je even vermelden waar dit juist was? Wij rijden soms ook langs die kanten.
Waar in dworp is deze kabel gespannen? Ik heb echt geen zin om avonturen zoals Guido of Silent Driver mee te maken. De persoon die de kabel heeft gespannen kan mss een mountainbiker zijn maar hij is in de eerste plaats een onverantwoorde klootzak. Dit verdient een aangifte bij de politie.