Iemand daar meer informatie over ?
Ervaringen ?
11/5 - MONTROEUL-AU-BOIS
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Deze vorig jaar ook gereden met de forumbende. Ons goed geamuseerd , op de 1st beklimming na 500m lagen we allemaal op een hoopje in de weide. Herinner me ook nog het koeienvlaslalommen en een helling waar je minimum 500m tevoet moest omdat het zo fel geregend had de dag voordien.
Ze hadden 2 lussen , 1 van 35km en 1 van 10km. Bepijling was niet echt super te noemen en de organisatie was overrompeld door het aantal deelnemers (300 geloof ik) en ging dit jaar de toer overlaten aan meer "ervaren" mensen.
Wegens moederkesdag zal het voor mij een kort verkenningsritje in de buurt zijn maar deze tocht is zeker de moeite waard. Geen enkele andere TT rijdt door dit bos en gans de gemeente (vooral boeren) stellen hun eigendommen ter beschikking voor de lokale TT (weiden , velden , bossen).
Ze hadden 2 lussen , 1 van 35km en 1 van 10km. Bepijling was niet echt super te noemen en de organisatie was overrompeld door het aantal deelnemers (300 geloof ik) en ging dit jaar de toer overlaten aan meer "ervaren" mensen.
Wegens moederkesdag zal het voor mij een kort verkenningsritje in de buurt zijn maar deze tocht is zeker de moeite waard. Geen enkele andere TT rijdt door dit bos en gans de gemeente (vooral boeren) stellen hun eigendommen ter beschikking voor de lokale TT (weiden , velden , bossen).
Had deze ook graag gereden na de lovende commentaren van aantal mede-Steenbakkers en hier op het forum. Helaas ook moederkesdag ...
@Jodelaietie : zijde gij een Jodelaietie-junior aan het opvoeden ? Wel plezant die fietskledij van jullie club in kindermaten
En zijn bike (een scott als ik goed gezien heb) mag er ook wezen !!
@Jodelaietie : zijde gij een Jodelaietie-junior aan het opvoeden ? Wel plezant die fietskledij van jullie club in kindermaten
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
zanneis wrote: @Jodelaietie : zijde gij een Jodelaietie-junior aan het opvoeden ? Wel plezant die fietskledij van jullie club in kindermaten![]()
nog altijdjodelaietie wrote:zanneis wrote: @Jodelaietie : zijde gij een Jodelaietie-junior aan het opvoeden ? Wel plezant die fietskledij van jullie club in kindermaten![]()
Euh , inderdaad , 'k heb zelfs 2 juniors. Waar zijn we gespot ? Gisteren met gans de familie in "zanneis" rondgereden misschien vandaar ?