Ardennes trophy 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Motorbiker
- Mountainbiker
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Waarschijnlijk zal ik deze ook rijden, 't zou mijn eerste rit zijn in d'ardennen dus we zien wel wat er komt.DdT wrote:
Er is precies veel bergaf
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
de laatste 2 zijn nog serieuze uitsmijters.... wie vlak ervoor al op is, die gaat er zwarte sneeuw zien
qua techniek niet zo'n lastige, maar de snelle opeenvolging van de vele beklimmingen (20 stuks) maakt het zwaar.
qua techniek niet zo'n lastige, maar de snelle opeenvolging van de vele beklimmingen (20 stuks) maakt het zwaar.
-
Trappelero
- Mountainbiker
Post by Trappelero »
Ik rij ieder jaar de kortere marathon (65km) mee, maar 2 jaar geleden stond er nog 50km op de site, en dan was het uiteindelijk 57km. Vorig jaar stond er dan 55km op de site, maar was het aan de streep iets van een 62km geloof ik.
Hier is al veel commentaar op gekomen de laatste jaren, en ik weet het ondertussen al wel, maar toch is dit nog ieder jaar kl**te om opnieuw te merken dat ze liegen over de afstand. Als je hier niet op rekent zijn die extra kilometers gewoon dodelijk, zeker aangezien het einde nog het strafste gedeelte is..
Is er iemand die weet of de 65km dit jaar ook bij 65 gaat blijven? 2 kilometer erlangs, daar kan ik mee leven, maar als het er nu in de 70km gaan zijn ..
Dan weet ik het toch graag op voorhand hoor .. 
Hier is al veel commentaar op gekomen de laatste jaren, en ik weet het ondertussen al wel, maar toch is dit nog ieder jaar kl**te om opnieuw te merken dat ze liegen over de afstand. Als je hier niet op rekent zijn die extra kilometers gewoon dodelijk, zeker aangezien het einde nog het strafste gedeelte is..
Is er iemand die weet of de 65km dit jaar ook bij 65 gaat blijven? 2 kilometer erlangs, daar kan ik mee leven, maar als het er nu in de 70km gaan zijn ..
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Ik heb er al zin in zeker met het weer van de komende week, dat wordt een kurk droge baan en dat vind ik erg fijn.
Mijn banden keuze staat vast! XCR dry 2 achter en een AT voor. Dat doe ik eigenlijk altijd, zeker als ik het parcours niet ken. Het is namelijk nooit een foute keus. Oke een dry zou misschien ook voor kunnen, maar vooraan scheelt diat niet super veel, daarnaast heb ik vorige week een week in het harz gebergte gerdeen met een AT en vloeistof en heb geen zin die er weer af te halen.
Mijn banden keuze staat vast! XCR dry 2 achter en een AT voor. Dat doe ik eigenlijk altijd, zeker als ik het parcours niet ken. Het is namelijk nooit een foute keus. Oke een dry zou misschien ook voor kunnen, maar vooraan scheelt diat niet super veel, daarnaast heb ik vorige week een week in het harz gebergte gerdeen met een AT en vloeistof en heb geen zin die er weer af te halen.