Ok, beide profielen lijken ongeveer hetzelfde dus morgen als de gesmeerde pistolet mijn tellerke afregelen, dank u.A d r i wrote:Je teller staat denk ik niet goed, je moet mijn profiel eens naast dat van u leggen..
ik had die 550m voorbij de 20km.. op jouw profiel zat je nog geeneens aan 20K..
04/05/2008 Sart-Lez-Spa
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
260 km rijden om 50 km te mountainbiken?Ik heb er geen seconde spijt van,dit is mtb pur sang.Lange-korte-steile-minder steile klimmen,snelle en technische afdalingen,riviertjes,single-tracks,stenen en wortels,je komt het hier allemaal tegen.
Voeg hier nog een stralend weertje,drie
uitgebreide bevoorradingen,warme douches,ardeense hot-dogs,en ne leffe aan toe en het kan niet meer stuk,en dit voor 3,5 eurokes(daarmee komt het dat de kempense clubs zoveel verdienen aan een winterTT,één schamel bevoorradinkske).
Ik heb La Reid en RDHF gereden maar met deze is er een groot voordeel:je leeft nog bij aankomst
AANRADER!!!
Voeg hier nog een stralend weertje,drie
Ik heb La Reid en RDHF gereden maar met deze is er een groot voordeel:je leeft nog bij aankomst
AANRADER!!!
- dmx
- Mountainbiker
Alleen dat extra stuk voor de 50 km was saai met al die brede boswegen. Zo kan je wel een beetje op adem komen, 50 km singletrack wil ik nog wel eens iemend zien doen.Headshot wrote:ben ik dan de enige die het op een paar mooie stukken na saai vond? al die brede wegen, het vele asvalt, ...?
Voor de rest een zeer geslaagde tocht. Zo mogen ze voor mij allemaal zijn.