in brokken lopen,
de ene keer 2weken de andere keer 2maanden.
het liefst zou ik gwn kunnen doorlopen maar door blesures gaat dit niet.
zijn er hier met andere hobby's naast het mtb'en
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
koereureke94
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Kunde mij eens leren driften met de koersvelo dan?Boeny wrote:Mtb en Supermoto op circuit.
dat heet skidden of slippen, driften is wanneer ge te veel kracht zet bij het trappen en in nen bocht overstuur gaat, dus eveneens uw achterwiel da uitslaagt zo. Kheb da op ne fiets nog maar 1 keer iemand zien doen.Guy S. wrote:Ge kent hem misschien al maar hier is een instructie-video over driften met de koersvelo:
- 3s
- Mountainbiker
- Location: Thompson Sub01 (V-brakes - full Deore - Suntour XCR)
Bergwandelen!
Ben van plan om voor ik 30 ben (binnen 3 jaar dus
) de HRP te lopen, volledig van Atlantische oceaan naar middellandse zee over de pyreneeën.
Heeft hier iemand ervaring mee? Kan wel nog wat tips naar voorbereiding en zo gebruiken...
Ben nu bezig met wat cursussen en ga deze zomer al een tweedaagse doen naar de Soularac.
Interessante tips, links, mensen,... altijd welkom!

Ben van plan om voor ik 30 ben (binnen 3 jaar dus
Heeft hier iemand ervaring mee? Kan wel nog wat tips naar voorbereiding en zo gebruiken...
Ben nu bezig met wat cursussen en ga deze zomer al een tweedaagse doen naar de Soularac.
Interessante tips, links, mensen,... altijd welkom!