Ik meen een 70 euro te betaald te hebben voor de houder + 10 euro voor de adapter voor montage op stuurpen.
Touratech is zeer degelijk en zeker de upgrade waard. Houder is veel steviger en degelijker dan de fietshouder van Garmin.
Ik vind deze upgrade zeker waard.
Garmin GPSmap 60CSX/CX
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- The Raceface
- Mountainbiker
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
Nee niet direct. Eens kijken op WWW.RAD.BE, daar kun je ze online aankopen. Ik heb de mijne daar gekocht.
Ja,The Raceface wrote:Mijn vraag is : zou het kunnen dat de gps uitgaat door trillingen ?
Heb dit net zoals velen voor mij onder garantie laten oplossen
Ze solderen inwendig een contact door ipv met veercontacten
Binnendoen bij uwe dealer, van daar uit naar Formar
Uwe gps zal een dikke week weg zijn
Nope, is onzin. Zolang je beweegt heb je met de GPS zonder compas een richtingaanwijzing. Als je helemaal stilstaat niet.kawa wrote:- Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij het wandelen wel best een CSX hebt met het compas omdat je traag beweegt, klopt dit?
Ik heb zelf de 60CX en het is kwestie van gewoonte om, als je een richtingsaanduiding wil, gewoon een paar stappen te doen en klaar is kees. Op mijn vorige GPS (een Vista) had ik een compas maar dat bleek zo'n batterijenvreter te zijn dat ik het compas 99% van de tijd gewoon afzette.
Gebruik ik intussen al een paar jaar, zowel op de stadsfiets als op de MTB, nog geen enkel probleem mee gehad.kawa wrote:- Een fietspakket kost 99€ en hier zit in; topo België + 2GB + fietshouder.
Zelf ben ik nog aan het twijfelen tussen de edge 605 en de 60cx. In de auto hebben we al een gps. Dus het zou enkel voor fietsgebruik zijn. Graag zou ik routes kunnen downloaden van in de Cantal (frankrijk) om er daar te mtb. Moet ik dan een speciale topokaart van frankrijk hebben?
Als ik nu rij in frankrijk zonder topokaart, ik doe er een toertocht, zal hij dan die tocht onthouden of gaat dit niet want wij wonen net aan de grens en doen regelmatig rallys in frankrijk.
Alle nuttige tips zijn welkom want daarin ben ik nog leek.
Als ik nu rij in frankrijk zonder topokaart, ik doe er een toertocht, zal hij dan die tocht onthouden of gaat dit niet want wij wonen net aan de grens en doen regelmatig rallys in frankrijk.
Alle nuttige tips zijn welkom want daarin ben ik nog leek.
Om tracks te downloaden en te rijden heb je geen speciaal kaartmateriaal nodig, maar het maakt het natuurlijk wel leuker als je op de achtergrond ook de kaart ziet.Belle wrote:Graag zou ik routes kunnen downloaden van in de Cantal (frankrijk) om er daar te mtb. Moet ik dan een speciale topokaart van frankrijk hebben?
Je GPS kan inderdaad die tracks onthouden zodat je ze kunt overzetten op de PC of uitwisselen via internet. Hiervoor heb je ook de kaarten niet echt nodig.Belle wrote:Als ik nu rij in frankrijk zonder topokaart, ik doe er een toertocht, zal hij dan die tocht onthouden of gaat dit niet want wij wonen net aan de grens en doen regelmatig rallys in frankrijk.