04/05/2008 Sinaai

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
dickino
Mountainbiker

04/05/2008 Sinaai

Post by dickino »

Hallo,

Nergens info over deze rit !!!

Heeft er iemand wat meer informatie over deze TT. Ik heb al veel in deze streek gereden maar deze TT ken ik niet.

Misschien tot in Sinaai ...
Jewie
Mountainbiker

Post by Jewie »

van een echt slechte organisatie gesproken . We waren van plan de 55 km te rijden maar dit was buiten de organisatie gesproken. Na een 30 tal km waren we al terug aan de start en nee we zijn niet misgereden. De bevoorradingen ( één na 15 en één na 20 km raar he voor een rit van 55 km) trokken ook op niks. We moesten de bekers hergebruiken een veel keuze was er ook niet.zelfs geen water en alles moesten we scheppen uit een emmer. Dus conclusie mij zien ze hier niet meer zenne. [-X
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

Jewie wrote:van een echt slechte organisatie gesproken . We waren van plan de 55 km te rijden maar dit was buiten de organisatie gesproken. Na een 30 tal km waren we al terug aan de start en nee we zijn niet misgereden. De bevoorradingen ( één na 15 en één na 20 km raar he voor een rit van 55 km) trokken ook op niks. We moesten de bekers hergebruiken een veel keuze was er ook niet.zelfs geen water en alles moesten we scheppen uit een emmer. Dus conclusie mij zien ze hier niet meer zenne. [-X
x2 , trok op niks, dikke buis op het eindwerk :-D
We hebben dan maar zelf een tochtje bijgedaan door de stekense, moerbeekse en zelzate'se bossen zodat we een 85 km hadden toen we thuiskwamen.
Bulls-Eye
Mountainbiker

Post by Bulls-Eye »

D2E wrote:
Jewie wrote:van een echt slechte organisatie gesproken . We waren van plan de 55 km te rijden maar dit was buiten de organisatie gesproken. Na een 30 tal km waren we al terug aan de start en nee we zijn niet misgereden. De bevoorradingen ( één na 15 en één na 20 km raar he voor een rit van 55 km) trokken ook op niks. We moesten de bekers hergebruiken een veel keuze was er ook niet.zelfs geen water en alles moesten we scheppen uit een emmer. Dus conclusie mij zien ze hier niet meer zenne. [-X
x2 , trok op niks, dikke buis op het eindwerk :-D
We hebben dan maar zelf een tochtje bijgedaan door de stekense, moerbeekse en zelzate'se bossen zodat we een 85 km hadden toen we thuiskwamen.
Daar vreesde ik dus ook voor en gelukkig een ander TT gekozen. De andere ritten die hier anders georganiseerd worden(Rvhw) zijn wel in orde.
wimvelo
Mountainbiker

Post by wimvelo »

leuk idee om een MTB-organisatie als eindwerk te nemen maar helaas een dikke buis ! meestal word je begeleid bij een eindwerk ;waren er wel begeleiders ? zo ja dan kunnen we spreken van zeer slechte coaching !
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Ja bevoorrading :als ik een drankje heb en stukje fruit ist goe ,dus dat was er

Maar idd de 55km :lol: was door zware regenval ingekort tot 30km :lol: zeker

Dus samen met D2E maar wat bossen gedaan en 85km op de teller met slechte benen nochtans

Veel te leren voor de organisatie
Simber
Mountainbiker

Post by Simber »

Had 42 km en 1 tussenstop. Vond het niet veel soeps.
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

De bevoorradingen vielen dan nog in de eerste 22 km #-o .
Met die emmers vond ik dat allesbehalve hygiënisch.
Iedereen zit onderweg zijn neus af te vegen en aan de bevoorrading mag men z'n handen afspoelen in de emmer met sportdrank [-X [-X
Zoals iedereen ook misreden en stond ik na 34 km terug aan de inschrijving.
In het begin nogal tempo kunnen houden, maar in de tweede helft ging ineens het licht uit :oops:
De gekende dijkpaadjes en veldwegen die we van voorgaande Sinaaise tochten kenden zaten er wel in.
Dat ze niet naar Waasmunster of Stekene gaan pijlen zijn is imo een gemis.
Ze hadden mss beter eens Cornu gebeld om wat advies in te winnen...
De trappist in het zonnetje op de aprés maakte één en ander goed :wink:
w84me
Mountainbiker

sinaai

Post by w84me »

Wou eigenlijk geen harde uitspraken doen en ondanks alle goede bedoelingen is de organisatie van deze tocht toch zwaar gebuisd over de ganse lijn. Dat de bevoorrading niet veel voorstelde kan ik nog aannemen ( en is voor mij ook nooit een probleem want ben altijd zelf al voorzien)als je alles zelf moet bekostigen, maar de drank zelf uit en emmer scheppen met handen die vuil en bezweet ( en god weet wat nog) aanhangt) was er bij toch wel over. Een elementaire hygiene stel ik wel op prijs.
D2E
Mountainbiker

Post by D2E »

btw na onze 32 km kwamen we nog iemand tegen in een outfit van mountainbike.be (iemand van hier?)
Er viel op dat moment net iemand omver die nog wat moest oefenen met zijn klikpedalen:)
Post Reply