1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
Als ik 's anderendaags geen communie op 't programma had staan zou ik de 125 rijden maar er moeten de laatste dag meestal nog allerlei zaken gedaan worden en dan wil ik dat niet alleen aan vrouwlief overlaten. Voor mij dus de 85km... Spijtig genoeg want als de DUIVEL
de langste tocht goedkeurt moet 't al iet speciaal zijn...
Hoi,
Deze tocht staat met stip genoteerd
. Ik kom af met bergbeest en als de conditie blijft zoals hij nu is riskeer ik mij aan de langste afstand.
Gisteren de groten afstand gedaan in Ieper en 'k moet zeggen had bij de aankomst nog enkele liters jus over in de benen en anders wat er momenteel niet is kan nog komen
See You all
Pompierke
Deze tocht staat met stip genoteerd
Gisteren de groten afstand gedaan in Ieper en 'k moet zeggen had bij de aankomst nog enkele liters jus over in de benen en anders wat er momenteel niet is kan nog komen
See You all
Pompierke
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Nie trunten ébarty wrote:Deze datum staat ook bij mij met stip genoteerd in de agenda, echter het precies aantal km staat nog niet ingevuld. gisteren de Fronttoer weest rijden in Ieper en de benen waren volgens mijn doen uitstekend dus het zou wel eens het maximum kunnen worden...Wordt vervolgd
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
MX jorgy wrote:En als ge nog nooit zo'n afstand gereden hebt en de conditie beneden alle peil is, wat dan??
en nu en dan eens plooien, maar nie breken...kenny wrote:afzien van begin tot einde![]()
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Niet wanhopen der zal zeker 30km bergaf in zitten en ik heb al gezien dat dat uw specialiteit is .MX jorgy wrote:En als ge nog nooit zo'n afstand gereden hebt en de conditie beneden alle peil is, wat dan??