ojee, 'k moet precies nog veel leren... toch blijf ik het straf vinden, iedere trede was amper een goede halve bike breed en het verval daarna toch meestal 50 cm. en het waren er nogal veel. links ernaast kon niet en rechts hmm...dat was amper een bandje breed. Ik denk 1x slecht inschatten en je komt daar erg lelijk ten val.In ieder geval voor degene die het kunnen chapeau!mtbkris wrote:Zijn dat de trapjes van de rode berg niet?
Zaten ook in Poperinge 07' met wat ongelukjes want die zyn idd wat tricky![]()
Ik ben nu geen semi-pro, maar daar reed ik toch gewoon simpelweg naar beneden hoor. Soms de zijkant kiezen, soms jumpen, maar je kan het hele traject rustig rijden. Gewoon niet te snel willen zijn...
is dat bij de robot in ? smal paadj met veel trappen[/quote]
Geen idee eigenlijk, je moest een weg oversteken en het was precies achterom een winkel of zo. Achter dat huis was het direkt rechts naar beneden. Het was inderdaad nogal smal en het waren forse treden, het ging redelijk stijf bergaf en het paadje boog geleidelijk naar links[/quote][/quote]
ja dat zullen die befaamde trapkes geweest zijn achter de robot
ge steekt de baan over en rijd links van de winkel naar achteren en daar komde die dan tegen
heb deze al vaak gereden wanneer we zomaar eens vo de fun naar de rodeberg afzakken en ben er al iedere keer vlot vangeraakt (telkens vlotter en vlotter kzal mogen beginnen opletten daar)
wel 1x ne maat van mij die vo de eerste keer meeging daar overkop zien vliegen aan het 2e trapke dus toch opletten ni te geweldig zijn