nobby nic

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

jaro wrote:
gc3 wrote:Ik rijd veel baan/asfaltweg, zou het verstandig zijn om NN 1.8 voor en achter te steken?
Neen dan moet je Smart Sam steken, toch als je voor Swalbe banden kiest.
Of FF (Furious Fred), maar daarmee ga je offroad niet ver komen, zeker niet als er wat vettige stukken bijzitten.

Hiermee kom je ook al een stuk verder:

Image
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

er zijn nu nobby nics met een rode rand , ze liggen op de nieuwe rize carbon 1 van cannondale (de witte)
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

jonathan wrote:er zijn nu nobby nics met een rode rand , ze liggen op de nieuwe rize carbon 1 van cannondale (de witte)
Zoals de Cube edition zullen deze ook niet retail vekocht worden bij de LBS. Het zal dus lobbyen worden om ze in handen te krijgen.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Benneke wrote:misschien is kijken voor vredestein black panther. Loopt gelijk ne trein en goeie grip in de modder.
Klopt, kan er ook van meespreken, maar om er continue de baan mee te rijden leg ik liever mijn FF's erop... banden kosten al genoeg :-)
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Herder Ronny wrote:
jaro wrote:
gc3 wrote:Ik rijd veel baan/asfaltweg, zou het verstandig zijn om NN 1.8 voor en achter te steken?
Neen dan moet je Smart Sam steken, toch als je voor Swalbe banden kiest.
Of FF (Furious Fred), maar daarmee ga je offroad niet ver komen, zeker niet als er wat vettige stukken bijzitten.

Image
Daarom dat ik Smart Sam voorstel, bolt licht op de baan en je kunt er wel mee door vettige stukken.
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

jaro wrote:
Herder Ronny wrote:
jaro wrote: Neen dan moet je Smart Sam steken, toch als je voor Swalbe banden kiest.

Image
Daarom dat ik Smart Sam voorstel, bolt licht op de baan en je kunt er wel mee door vettige stukken.
Als je bij Schwalbe blijft, i.d. Smart Sam.
Is sleetvast ook.
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Momenteel rij ik zowel voor als achteraan met een Nobby Nic 2.1
Heb vorig jaar de pyreneëen hiermee doorkruist.

Ben ik tevreden? Gematigd. Vooral vooraan kan hij me niet 100% vertrouwen. Ik heb de indruk dat hij nogal gemakkelijk gaat slippen.
Achteraan heb ik er geen problemen meegehad.

Nu moet ik wel zeggen dat ik mijn banden meestal redelijk hard oppomp. 2,5 à 3 bar. Dit is vooraan misschien te veel en misschien ook de oorzaak van mijn ontevredenheid.

Conclusie: Niet slecht, maar misschien toch eens een andere band uittesten. Hutchinson Toro lijkt me wel wat.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Als uwe voorband u al niet kan vertrouwen, wie dan wel? :lol:
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Als uwe voorband u al niet kan vertrouwen, wie dan wel?
:-D :-D :-D :-D
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

El Perro Diablo wrote:Als uwe voorband u al niet kan vertrouwen, wie dan wel? :lol:
Tja, .... :oops:

de juf Nederlands alvast ook niet meer :-?
Post Reply