04 / 05 / 2008 - Zoutleeuw

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mbiker
Mountainbiker

Post by Mbiker »

Vraagje: Is er een bewaakte fietsstalling?
saxy
Mountainbiker

Post by saxy »

Ruime parking - Douches - Fietsparking(bewaakt) - Afspuitstand - Uitgebreide bevoorradingen - Zonneterras voor den Apres-bike.

Alles wat ne mens moet hebben dus.

Gr
Denis
Pukkie
Mountainbiker

Post by Pukkie »

sportyboy wrote:wat is het geschatte aantal hoogtemeters op de 65km? in hoeverre trekt deze toch op de binkentocht (bloesemtocht) van 2 weken geleden in sint-truiden?
Sportyboy,

De 65 km zal zo een 450Hm bevatten (opgemeten in verschillende stukken). Zaterdagnamiddag doen we nog een meting tijdens laatste parcourscontrole. Indien er afwijkingen zijn laten we het wel weten.

Groeten.
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Re: I'll be there...

Post by Justin »

ct wrote:...Al een paar keer de bloso route Zoutleeuw gedaan ( :evil: ) en het was nogal vlak. ...
Ff off topic: hoe is de bepijling ondertussen, want daar was nogal wat kritiek op. Daarom dat ik de bloso zoutleeuw ook nog niet gereden heb.
Pukkie
Mountainbiker

Re: I'll be there...

Post by Pukkie »

Justin wrote:
ct wrote:...Al een paar keer de bloso route Zoutleeuw gedaan ( :evil: ) en het was nogal vlak. ...
Ff off topic: hoe is de bepijling ondertussen, want daar was nogal wat kritiek op. Daarom dat ik de bloso zoutleeuw ook nog niet gereden heb.
Beste Justin,

De kritiek bleek terecht te zijn.
De bepijling van de bloso Zoutleeuw is recent (voor de winter) vernieuwd maar ik ga niet zeggen dat ie perfect is. We hebben de stad Zoutleeuw er al een paar keren op attent gemaakt en advies gegeven.

Verder wijkt onze tocht steeds verder af van de bloso routes (zeker de langere afstanden). Onze tochten - buiten de kortste afstand - bevatten ondertussen ook een stuk meer hoogtemeters van de blose routes.

Come and See zou ik zeggen.

Groeten.
woozzy55
Mountainbiker

Post by woozzy55 »

is de route van 27 km ook sterk heuvelachtig ?
witte 555
Mountainbiker

Post by witte 555 »

ben juist terug van een korte verkenning en het ligt er zeer droog en hard bij,er zijn twee of drie stukken bij van enkele tientallen meters waar je nog modder vind maar dat is goed om die brandende kuiten mee te blussen :bounce:
Pukkie
Mountainbiker

Post by Pukkie »

woozzy55 wrote:is de route van 27 km ook sterk heuvelachtig ?
Onze 27 km is een 'instap-route'. Dus niet echt zwaar.
Een dikke 100 Hm.

Een paar uur geleden de laatste controle gedaan. Parcours overal mooi
opgedroogd los van een paar kleine plekjes waar de zon moeilijk aan kan.
Onze 65 km bevat +/- 475 Hm. (gemiddelde van de 3 Hm-meters) die de verkenning hebben gedaan.

Groeten.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

8) terug van de rit. Ik heb deze speciaal eens uitgekozen omwille van de katarakt-hype, eens lekker door de bloesems en velden rijden. Ik heb de 45 km gekozen, het waren er 43 op de teller met een gemiddelde van 23.5 km/uur. Ik vond het prachtig. ik heb precies gehad wat ik op voorhand dacht hoe het zou zijn, recht door de bloesems en verkavelingen, meer moest da nie zijn. Mooie streek, zeker op het einde dat Vinne-gebied. Eventjes op de rem gaan staan en eens naar de vogeltjes gekeken. de bevoorrading was super voorzien van alles wat nodig is, achteraf ne lekkere hoegaarden gedronken. Af en toe werden door een grasperk of een stuk gestuurd waar volgens mij gene weg was maar alles was goe droog op één plekje na. Ne leuke zondagvoormiddag gehad en nu aan de BBQ. :lol:
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Post by Justin »

Den deze had zich verslapen. :oops:
Shame on me !
Was er anders graag bij geweest zeker als ik de kommentaren hier lees.
Post Reply