04 / 05 / 2008 - Zoutleeuw
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sportyboy,sportyboy wrote:wat is het geschatte aantal hoogtemeters op de 65km? in hoeverre trekt deze toch op de binkentocht (bloesemtocht) van 2 weken geleden in sint-truiden?
De 65 km zal zo een 450Hm bevatten (opgemeten in verschillende stukken). Zaterdagnamiddag doen we nog een meting tijdens laatste parcourscontrole. Indien er afwijkingen zijn laten we het wel weten.
Groeten.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Re: I'll be there...
Ff off topic: hoe is de bepijling ondertussen, want daar was nogal wat kritiek op. Daarom dat ik de bloso zoutleeuw ook nog niet gereden heb.ct wrote:...Al een paar keer de bloso route Zoutleeuw gedaan () en het was nogal vlak. ...
Re: I'll be there...
Beste Justin,Justin wrote:Ff off topic: hoe is de bepijling ondertussen, want daar was nogal wat kritiek op. Daarom dat ik de bloso zoutleeuw ook nog niet gereden heb.ct wrote:...Al een paar keer de bloso route Zoutleeuw gedaan () en het was nogal vlak. ...
De kritiek bleek terecht te zijn.
De bepijling van de bloso Zoutleeuw is recent (voor de winter) vernieuwd maar ik ga niet zeggen dat ie perfect is. We hebben de stad Zoutleeuw er al een paar keren op attent gemaakt en advies gegeven.
Verder wijkt onze tocht steeds verder af van de bloso routes (zeker de langere afstanden). Onze tochten - buiten de kortste afstand - bevatten ondertussen ook een stuk meer hoogtemeters van de blose routes.
Come and See zou ik zeggen.
Groeten.
Onze 27 km is een 'instap-route'. Dus niet echt zwaar.woozzy55 wrote:is de route van 27 km ook sterk heuvelachtig ?
Een dikke 100 Hm.
Een paar uur geleden de laatste controle gedaan. Parcours overal mooi
opgedroogd los van een paar kleine plekjes waar de zon moeilijk aan kan.
Onze 65 km bevat +/- 475 Hm. (gemiddelde van de 3 Hm-meters) die de verkenning hebben gedaan.
Groeten.