01/05/2008 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

vandaag ook de 54km gedaan

*** Mijn langste afstand ooit gereden in een TT :bounce: :bounce: ***

in het begin idd niet zoveel mtb-gevoel maar eens voorbij de eerste splitsing werd dit voor mij althans ruim aangevuld

hebben er echt van genoten en de conditie begint stilaan te beteren en dat is ook wel plezant (paar maanden geleden was ik al aant sterven na 30km)

met 4man gestart en met 2 aangekomen

na aankomst een poging gedaan men bike af te spuiten maar zat precies wel heel weinig druk op men leiding
dan besloten de bike thuis te wassen en eerst nog wat op het terraske uit te rusten en eentje te nuttigen :drunk:

thuisgekomen en voor het eerst vandaag regen gezien en dan nog met bakken uit de lucht

veel geluk gehad met het weer dus

frontbikers : tot de volgende =D> =D> =D>
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

tram4 wrote:Samen met AMG en Roeselorenaore de langen gereden en genoten van het begin tot het einde. In het doorgaan maakte de wind het lastig in het terugkeren was het het natte parcour. Onderweg nog een ketting hesteld boven op de kemmel van een onfortuinlijke. Prima gewerkt mannen =D> =D> =D> =D> Ook een proficiat aan mn companen 1 van 15 oei 16 en een van 17 en de 125km goed doorstaan =D> =D>
See you
16 sedert maandag zeker?
timo
Mountainbiker

Post by timo »

vandaag gestart voor de 68 kilo tegen dak terug thuis was ak der 95 nie mis ke mi amuzeerd zeker na een nachtje door werken
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Cubedude wrote:wat me ook bijblijft is dat stukje afdaling achter die huizen, dat ging daar in grote treden goed naar beneden, het is mij een raadsel hoe iemand daar naar beneden rijd. Als dat nog eens in een route zit zal ik me daar eens posteren, moet nogal spectaculair zijn =D>
Wil dat gerust eens demonstreren voor u :wink:
Gelijkaardige trappen op de rode berg zijn een stuk technischer dan deze op de zwarte berg.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Ik was gestart voor de 54 km, maar toen ik er 54 op de teller had, zat ik nog steeds achter de Kemmelberg. Na de kemmelberg was ik rechtdoor gefietst en kwam zo terecht op een andere lus. Op het eind ben ik rechtdoor naar Ieper gefietst, waardoor er 66 km op mijn teller stond.
Onderweg ook een pijl juist gehangen. Een of andere pipo had een pijl gedraaid en stuurde ons terug naar de Rode Berg. Gelukkig was ik één van de eerste bikers, anders zou het daar een soepje geworden zijn.
Ik kwam van Izegem (niet van Gent) en heb mij toch kostelijk geamuseerd. Het panorama en de streek alleen al zijn de moeite waard. Dat er betere en mooie parcoursen zijn voor de MTB zal ik zeker niet tegenspreken. Het kan niet alle weken kermis zijn... Volgend jaar ben ik er opnieuw bij! :lol: :lol:
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Big One wrote:
tram4 wrote:Samen met AMG en Roeselorenaore de langen gereden en genoten van het begin tot het einde. In het doorgaan maakte de wind het lastig in het terugkeren was het het natte parcour. Onderweg nog een ketting hesteld boven op de kemmel van een onfortuinlijke. Prima gewerkt mannen =D> =D> =D> =D> Ook een proficiat aan mn companen 1 van 15 oei 16 en een van 17 en de 125km goed doorstaan =D> =D>
See you
16 sedert maandag zeker?
Klopt ja :lol:
dickino
Mountainbiker

Post by dickino »

tloperke wrote:Ik was gestart voor de 54 km, maar toen ik er 54 op de teller had, zat ik nog steeds achter de Kemmelberg. Na de kemmelberg was ik rechtdoor gefietst en kwam zo terecht op een andere lus. Op het eind ben ik rechtdoor naar Ieper gefietst, waardoor er 66 km op mijn teller stond.
Onderweg ook een pijl juist gehangen. Een of andere pipo had een pijl gedraaid en stuurde ons terug naar de Rode Berg. Gelukkig was ik één van de eerste bikers, anders zou het daar een soepje geworden zijn.
Ik denk dat je niet de enige geweest bent die rechtdoor gereden is :oops:
Ikke dus ook maar de extra kms hebben mij wel deugd gedaan.
Geen super rit misschien maar toch de moeite om af te komen.
Heb mij geamuseerd en kom volgend jaar terug voor misschien een langere afstand ...
Gegevens :
- Parking : Veeeeeel plaats !!!
- Weer : Ben vroeg gestart en had nog mooi weer en het was nog droog.
- Inschrijving : € 2.00 ( minpunt : geen bewijsje gekregen )
- TT : Trp : 66.13 km - Avs : 21.1 km/u - Max : 46.90 km/u
- Bevoorrading : 2 X op de 54 km. Zeergoed, alles erop en eraan !!!
- Afspuit : Redelijk, iets te weinig druk.
- Douche's : goed ineen geknutseld.
- Après : Gratis boterham ... en soepje ( € 1.50 ) gedronken ( was een beetje moe voor Leffe ).
Tot volgend jaar ...
PS : Die kassei strook op het einde vond ik super ...
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Cubedude wrote:wat me ook bijblijft is dat stukje afdaling achter die huizen, dat ging daar in grote treden goed naar beneden, het is mij een raadsel hoe iemand daar naar beneden rijd. Als dat nog eens in een route zit zal ik me daar eens posteren, moet nogal spectaculair zijn
Ik ben nu geen semi-pro, maar daar reed ik toch gewoon simpelweg naar beneden hoor. Soms de zijkant kiezen, soms jumpen, maar je kan het hele traject rustig rijden. Gewoon niet te snel willen zijn... :bounce:
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Big One wrote:
See you
16 sedert maandag zeker?
Hoe raad je het...
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Big One wrote:
See you
16 sedert maandag zeker?
Hoe raad je het...
Post Reply