Op café gaan, naar de vrouwen kijken, nog een drinken, nog wa naar de vrouwen kijken, nog een paar drinken, naar de vrouwen kijken die oppeens met 2 keer zoveel zijn, nog wa drinken, ...
Kunst is mijn grote bezigheid, en dat doe ik ook in school, en wil daar ook in verder gaan, en fietsen is daarnaast de enige sport die ik nu nog doe. Vroeger was dit basket, zwemmen, atletiek, handbal, turnen, squash, badminton, ping pong, en koersen.
Basket, zwemmen, atletiek, handbal, turnen en koersen heb ik allemaal in competitie gedaan, en de rest was er zomaar naast.
Nu doe ik enkel nog af en toe een wedstrijdje op de koersfiets, maar zou dit jaar ook met de mtb hier en dar wat wedstrijden willen rijden.
Ik ga nu vooral veel naar optredens, met maten op café, tentoonstellingen, ...
zijn er hier met andere hobby's naast het mtb'en
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Met andere woorden : ge leert nu het "echte" leven kennen en over 10 jaar zit ge te klagen van "had 'k toen maar"....Ridley Rijder wrote:Op café gaan, naar de vrouwen kijken, nog een drinken, nog wa naar de vrouwen kijken, nog een paar drinken, naar de vrouwen kijken die oppeens met 2 keer zoveel zijn, nog wa drinken, ...
Kunst is mijn grote bezigheid, en dat doe ik ook in school, en wil daar ook in verder gaan, en fietsen is daarnaast de enige sport die ik nu nog doe. Vroeger was dit basket, zwemmen, atletiek, handbal, turnen, squash, badminton, ping pong, en koersen.
Basket, zwemmen, atletiek, handbal, turnen en koersen heb ik allemaal in competitie gedaan, en de rest was er zomaar naast.
Nu doe ik enkel nog af en toe een wedstrijdje op de koersfiets, maar zou dit jaar ook met de mtb hier en dar wat wedstrijden willen rijden.
Ik ga nu vooral veel naar optredens, met maten op café, tentoonstellingen, ...
Zo is veel talent verloren gegaan....
-
Antonio's pizza
- Mountainbiker
Post by Antonio's pizza »
Naast fietsen op de weg ben ik vooral fan van de Los Angeles Lakers in de NBA. Ik volg vrijwel alle wedstrijden op TV en af en toe ga ik ook eens een wedstrijd live bijwonen in het Staples Center. Verder ga ik ook diwijls hike'en, meestal ofwel in de bergen aan de kust ofwel dichterbij in de San Gabriel mountains. En gewoon thuis lui zijn is ook best plezant.
Tot voor ik begon te biken was ik vooral bezig met het karpervissen, heb er een beetje overal voor geweest tot in Romenie, enz...
Dit heb ik laten vallen omdat het niet meer te combineren viel met het gezinsleven.
Nu buiten het biken, werken in ons huisje, wandelen met de hond, helpen op de boerderij bij mijn ouders, ...
Pieter
Dit heb ik laten vallen omdat het niet meer te combineren viel met het gezinsleven.
Nu buiten het biken, werken in ons huisje, wandelen met de hond, helpen op de boerderij bij mijn ouders, ...
Pieter
- Dickie
- Mountainbiker
En, al begonnen aan de opleiding?mtb-fltn wrote:Karten, squash en snooker zijn mn andere hobby's. Maar mijn allergrootste droom waarvan ik heel graag mijn hobby wil maken is vliegen: een brevet halen als private pilot (geen commerciële piloot, geef mij maar een Cessna'ke)
Voorlopig blijft het bij uren Flight Simulator, maar ik plan om binnen de 5 jaar mij in te schrijven bij de Royal Antwerp Aviation Club.
Zijn er onder jullie nog die van vliegen hun passie hebben gemaakt/willen maken?
Bij mij is dat verleden tijd.
Nochthans heb ik, van 1999 tot 2005, gans de reutemeteut afgehaspeld, theorie, radiovergunning, praktijkopleiding en examen op C150 en 'gelost' op C172.
Door de kwaliteit van de 'bakken' die niet aan mijn idee van kwaliteit beantwoordde, gierigheid (jaarlijks blaas je de waarde van een topmtb'ske in de lucht
Gaan vliegen kon mss wel eens 'buitenvliegen' worden
Nu blijft er enkel nog het mtb'en over.
Wil je wat info, stuur maar een pb'ke.
Tip: Praktijk niet in Deurne doen, op de tijd dat je daar 3 (te betalen)landingen doet kan je op een ander plein 9 (gratis)'touch & go's' doen.