03/05/08 SINT-MICHIELS-BRUGGE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
oxirane
Mountainbiker

Post by oxirane »

De vorige tochten behoorden echt tot de top van de streek.
'Ben echt benieuwd hoe het nieuwe parcours er nu zal uitzien.
Zal voor deze tocht alvast mijn verwachtingen iets lager zetten. Het fungehalte zal ook wel iets lager zijn door het ontbreken van de talrijke "oude stroken".

Dirty Fox doe je best! Ik kom zeker af om het parcours te beoordelen.

"tweede bevoorrading ter hoogte van de BMW garage Cocquyt".
Krijgen we allemaal een BMW om terug naar de Veemarkt te rijden???
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Als ik het zo lees, zitten er geen privé stukken in. En net dat was de grote meerwaarde aan de vorige Brugse TT's. Maar goed, elke nieuwe start vergt wat werk, dus wie weet. Ik zal er niet bij zijn, want ik sukkel al een paar weken met een ontstoken achillespees.
ansbiker
Mountainbiker

Post by ansbiker »

Veel succes en goede moed toegewenst aan thirty fox (nieuwe parcoursbouwer)
Indien mogelijk zou ik die bevoorrading wel niet aan cocquyt leggen, want dat is enkel extra asfalt vreten.
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

ansbiker wrote:Indien mogelijk zou ik die bevoorrading wel niet aan cocquyt leggen, want dat is enkel extra asfalt vreten.
Je mag je sponsor nooit teleurstellen :wink:

Deze Herder steunt de nieuwe parcoursbouwer met veel plezier en zal het vernieuwde parcours komen "testen" :-D
Seppen
Mountainbiker

Post by Seppen »

Zal er ook zijn om het eens uit te testen : ziet er in ieder geval iets totaal anders uit dan de andere jaren : Proficiat alvast daarvoor.

Tot zaterdag.
Barbeque
Kerstman
Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705

Post by Barbeque »

Hoi,

amaai zeg, is me dat verschieten hier. Deze avond wou ik eens kijken
wanneer er terug een tt is in m'n streek. Een paar dagen voor de start
is deze topic maar zeer povertjes t.o.v. andere jaren. Veel info krijgen
we ook niet.

Zoals "piet de kok" altijd zegt, wat hebben we geleerd vandaag....
Hier mijn vragen...

1) Rijden jullie door het bos aan de roeiclub ??

2) Waarschijnlijk zit de lange dreef erin rond Meetkerke ?? Is dit nu
geen modderstrook ??

3) Tussen Meetkerke en BMW, das toch veel road ?

Jammer dat we hier niet veel info kunnen vinden dus,

Groetjes Yves,
ijsbeerke
Mountainbiker

Post by ijsbeerke »

Seppen wrote:Zal er ook zijn om het eens uit te testen : ziet er in ieder geval iets totaal anders uit dan de andere jaren : Proficiat alvast daarvoor.

Tot zaterdag.
Ik vrees dat het een beetje van moetes is dat nieuw parcours. Zeker is aan de omschrijving dat het waarschijnlijk wel wat minder zal zijn, maar ik ga ze toch een kans geven en sta (terug) aan de start.
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

ijsbeerke wrote:
Seppen wrote:Zal er ook zijn om het eens uit te testen : ziet er in ieder geval iets totaal anders uit dan de andere jaren : Proficiat alvast daarvoor.

Tot zaterdag.
Ik vrees dat het een beetje van moetes is dat nieuw parcours. Zeker is aan de omschrijving dat het waarschijnlijk wel wat minder zal zijn, maar ik ga ze toch een kans geven en sta (terug) aan de start.
Sorry, maar hier moet ik toch iets verduidelijken!
Dit is zeker geen nieuw parcours, maar een opgevist parcours van de provinciale bijeenkomst op 02/10/2004 (remember "de verloren brug "of "een brug teveel" )en de tt op 07/05/05 , maar nu zonder private stukken en dreven.
Ik heb het de andere jaren dan maar terug bij de brugse bossentocht gehouden omdat er rond het brugse meer privaat bos is en dit is juist wat een tt zo speciaal kan maken. De tt van Snellegem en Jabbeke zijn daarvan een mooi voorbeeld, omdat ze er telkens opnieuw private stukken in lassen.
Ik heb me altijd 100% ingezet voor het maken van een perfect parcours.
Het is juist door dit forum hier dat ik het zolang heb volgehouden.
Respect, maar dit staat niet in het woordenboek van de bb secretaris! :wink:

Samen met ansbiker organiseren we opnieuw mtb trainingen van +-2uur. Elke woensdagavond om 19u vertrek aan bakkerij DEFOOR naast de QUICK te Sint-Andries. Iedereen is welkom! :bounce: :bounce: :bounce:
Silent Driver
Mountainbiker

Post by Silent Driver »

Als je op de link klikt naar routeplan,die werkt by my niet en nog wat andere linken ook niet.
Is dit een clubdie uit mekaar gevallen is of bezig met dit te doen er komt zo weinig reactie op die toertochten.
De rit van 29 km is daar ook bevoorrading voorzien want heb wat kids mee,vandaar.
Het traject hoe kan ik dit te zien krijgen?
Wat is het inschrijvingsgeld?
Allez laat maar horen...
ijsbeerke
Mountainbiker

Post by ijsbeerke »

Bouwerke Ed wrote:
ijsbeerke wrote:

Tot zaterdag.
Sorry, maar hier moet ik toch iets verduidelijken!
Dit is zeker geen nieuw parcours, maar een opgevist parcours van de provinciale bijeenkomst op 02/10/2004 (remember "de verloren brug "of "een brug teveel" )en de tt op 07/05/05 , maar nu zonder private stukken en dreven.
Ik heb het de andere jaren dan maar terug bij de brugse bossentocht gehouden omdat er rond het brugse meer privaat bos is en dit is juist wat een tt zo speciaal kan maken. De tt van Snellegem en Jabbeke zijn daarvan een mooi voorbeeld, omdat ze er telkens opnieuw private stukken in lassen.
Ik heb me altijd 100% ingezet voor het maken van een perfect parcours.
Het is juist door dit forum hier dat ik het zolang heb volgehouden.
Respect, maar dit staat niet in het woordenboek van de bb secretaris! :wink:

Allé we zullen nog eens overleggen met ons bendeke van 5 , Wortegem is ook nog een optie , die we nog nooit gereden hebben.
Laat maar weten wanneer die mooie privéstukken terug in een TT verwerkt zijn.

Samen met ansbiker organiseren we opnieuw mtb trainingen van +-2uur. Elke woensdagavond om 19u vertrek aan bakkerij DEFOOR naast de QUICK te Sint-Andries. Iedereen is welkom! :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply