le Wissantaise 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
Je kan zonder problemen vertrekken wanneer je wilRidley Rijder wrote:Kan er enkel in de groepsstart worden vertrokken, of kan je ook individueel (later) vertrekken?
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ook ik ga het laten afweten.
De regen die steeds blijft vallen,de verplaatsing van anderhalf uur heen en anderhalf uur terug,een communiefeest waar ik om 16 u verwacht wordt,mij kennende: ik zeker niet om 16 uur zal terug zijn,.......da's problemen vragen zeker
Het zal donderdag West-Vlaanderen (Ieper of toerke in de streek) worden bij mij (als het niet regent tenminste)
Ik zet alles op Wingles zondag (voor mij meer fungehalte qua parcours)
De regen die steeds blijft vallen,de verplaatsing van anderhalf uur heen en anderhalf uur terug,een communiefeest waar ik om 16 u verwacht wordt,mij kennende: ik zeker niet om 16 uur zal terug zijn,.......da's problemen vragen zeker
Het zal donderdag West-Vlaanderen (Ieper of toerke in de streek) worden bij mij (als het niet regent tenminste)
Ik zet alles op Wingles zondag (voor mij meer fungehalte qua parcours)
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ela, niet alle steenbakkers hé.moonrider wrote: De Steenbakkers geven forfait
Nog een beetje en er zijn meer Fransen dan Belgen op de Wissantaise.
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
Lol, daar willen wij niet bijhorenkenny wrote:bende jannetten![]()
Dus , de Herders KOMEN !!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Voorlopig met 4: Alex2, Scubaluc, Carl en mezelf...!kenny wrote:Van de Herders had ik niet anders verwachtHerder Alex² wrote:Lol, daar willen wij niet bijhorenkenny wrote:bende jannetten![]()
![]()
![]()
Dus , de Herders KOMEN !!![]()
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
bij mij zal het dus helemaal een bikeloze dag zijn... Vanavond naar den doktoor om de ribben te laten nakijken na mijn val van zondag in zwevegem...
Dus geen jeanette, gewoon van nie kunnen... Anders was ik er...
Dus geen jeanette, gewoon van nie kunnen... Anders was ik er...