01/05/2008 Ieper
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
[quote="merida_uci(boskanter)"]Hier zijn we dus, Vandaag de cats gaan bepijlen. Onderweg 2 korte hagelbuien op dak gekregen, maar ondergrond is zeker nog goed en overal berijdbaar. een band met een goeie grip is toch aangewezen.
Lig nu met Racing Ralph op van het voorbije weekend....???
Als ik me niet vergis is het op en rond de Catsberg toch redelijk klei-grond hé...en als dat veel regen gekregen heeft dan zal dat niet volstaan zeker..Ik zat vandaag in buurt van Luik en daar was het zalig weer...hier niet zeker???
Lig nu met Racing Ralph op van het voorbije weekend....???
Als ik me niet vergis is het op en rond de Catsberg toch redelijk klei-grond hé...en als dat veel regen gekregen heeft dan zal dat niet volstaan zeker..Ik zat vandaag in buurt van Luik en daar was het zalig weer...hier niet zeker???
- bells(wacky racer)
- Mountainbiker
Post by bells(wacky racer) »
Jupse
Ik lig met racing ralph en nobby nic.Hoop dat het goed is maar voor donderdag ziet het weer er toch nog redelijk uit hoor.
Greeeeeeeeeeeetz
Ik lig met racing ralph en nobby nic.Hoop dat het goed is maar voor donderdag ziet het weer er toch nog redelijk uit hoor.
Greeeeeeeeeeeetz
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
[quote="vannoli"]NN of iets dergelijk vooraan monteren hé[/quote]
NN vooraan en RR achteraan moet zeker volstaan in deze omgeving
NN vooraan en RR achteraan moet zeker volstaan in deze omgeving
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Vanavond toerke gedaan rond den cats.
Met 2 michelin dry's(en dan nog keihard geblazen) geen problemen gehad om overal boven te geraken. Ondergrond is nog altijd keihard. Enkel in een afdaling slipperke gemaakt, maar dat ligt dan wel meer aan mijn gebrekkige capaciteiten als daler...
T ziet er dus goed uit. Hoop alleen dat het donderdagmorgen geen water giet, dan zou het wel snel kunnen veranderen.
Met 2 michelin dry's(en dan nog keihard geblazen) geen problemen gehad om overal boven te geraken. Ondergrond is nog altijd keihard. Enkel in een afdaling slipperke gemaakt, maar dat ligt dan wel meer aan mijn gebrekkige capaciteiten als daler...
T ziet er dus goed uit. Hoop alleen dat het donderdagmorgen geen water giet, dan zou het wel snel kunnen veranderen.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Bij deze geef ik zelfs voor deze tocht ook forfait ten gevolge van de valpartij van zondag... De pijn in de ribben is op bepaalde momenten niet te harden. Moet zelfs opletten als ik opsta 's morgens dat ik geen druk uitoefen op mijn rechterarm want dan is het helemaal niet te doen.
Heb nogal veel last van pijnscheuten. Bij het niezen of hoesten is het ook niet te doen. Als ik lach heb ik ook redelijk veel pijn.
Biken zit er dus helemaal niet in, zeker niet met al die afdalingen waar je door elkaar kan geschud worden. Als ik donderdag een beetje wil fietsen, dan zal het gewoon op de baan worden en putjes vermijdend...
Zou toch wel wa kilometers willen doen want zat juist op schema om kilometers op te doen tegen de regiotoer en de herdermarathon...
Heb nogal veel last van pijnscheuten. Bij het niezen of hoesten is het ook niet te doen. Als ik lach heb ik ook redelijk veel pijn.
Biken zit er dus helemaal niet in, zeker niet met al die afdalingen waar je door elkaar kan geschud worden. Als ik donderdag een beetje wil fietsen, dan zal het gewoon op de baan worden en putjes vermijdend...
Zou toch wel wa kilometers willen doen want zat juist op schema om kilometers op te doen tegen de regiotoer en de herdermarathon...
- Superformi
- Mountainbiker
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Morgenochtend om 8u aan de start met Kurt (Willem Tell) en Anglo Boys Barty en Peter voor de 117 km.
Hopelijk valt er niet teveel nattigheid meer uit de lucht
Vanavond nog naar Freddy De Vadder gaan kijken in Brugge en hopen dat we op een deftig uur in ons bedje liggen
@Rock Rider:
Spoedig herstel gewenst !
En vooral niet niezen, niet lachen, niet hoesten,...
Hopelijk valt er niet teveel nattigheid meer uit de lucht
Vanavond nog naar Freddy De Vadder gaan kijken in Brugge en hopen dat we op een deftig uur in ons bedje liggen
@Rock Rider:
Spoedig herstel gewenst !
En vooral niet niezen, niet lachen, niet hoesten,...