lowie wrote:Voor 6 euro kan je de 70 km als TT rijdenIntoXic wrote:Weet er iemand of je die 70km ook zonder tijdsopname kan rijden?
Les cimes de Waimes 01/05/08
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Zou dat te doen zijn?DdT wrote:Qua bandenkeuze, ietske die grijpt maar vooral niet te veel druk zal het belangrijkste zijn.
Mijn setup: 2 x ignitors, 1.8 bar
Ik vrees voor het wegslippen met zo'n dunne banden.
Men spreekt toch van erg veel wortels
Met bredere banden kan je volgens mij nog net iets minder druk steken.
Op een antwoord op een ander forum, van iemand die naar de organsiatie gebeld had. Ik probeer Francis zo snel mogelijk te bellen voor bevestiging (zal wschl. slechts vanavond zijn) en dan zet ik die bevestiging hier op het forum.Kenny_ wrote:Ik zou ook graag de 70km als TT rijden en dan om 8.00u starten,
Lowi, ben je zeker dat dit mogelijk is voor 6 euro?
Waar heb je dat gezien, als ik vragen mag :roll:
ah, startnummer 249,
'k zal op ne Rocky zitten,
als iemand wil duwen op de steile hellingen, me oprapen naast de boomwortels, de modder van mijn bril wil wrijven terwijl ik uit de plas kruip: ga uw gang, dan zit ge tenminste op dat moment geen 12km voorop...
'k heb NN2.1 steken, ga den druk toch redelijk hoog zetten als er echt modder is zulle, kwestie van "erdoor te bijten", de vering moet de wortels/stenen e.d. maar verwerken
als iemand wil duwen op de steile hellingen, me oprapen naast de boomwortels, de modder van mijn bril wil wrijven terwijl ik uit de plas kruip: ga uw gang, dan zit ge tenminste op dat moment geen 12km voorop...
'k heb NN2.1 steken, ga den druk toch redelijk hoog zetten als er echt modder is zulle, kwestie van "erdoor te bijten", de vering moet de wortels/stenen e.d. maar verwerken
Ik heb net na wat opzoekwerk ook gelezen dat het bij modder beter zou zijn met smallere banden.flupke73 wrote:ah, startnummer 249,
Zal dan toch beter starten met 1.8 zeker.
Ik word er zot van
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ik heb vanvoor 1.95 steken michelin country en achteraan michelin a/t 2.0 ga voor 2 bar. Hoop op wa goed bereidbare wegen..
aankomen tegen het donker word is mijn doel 
Euh, mijn ignitors zijn 2.1 maar met 1.8 bar druk (notubes). Ik zou alleszins niet smaller gaan qua banden. Nu ja, elk zijn gedacht (en stuurkunst) natuurlijk!elji wrote:Ik heb net na wat opzoekwerk ook gelezen dat het bij modder beter zou zijn met smallere banden.flupke73 wrote:ah, startnummer 249,
Zal dan toch beter starten met 1.8 zeker.
Ik word er zot vanvan al dat twijfelen.
Francis heeft het mij bevestigd :lowie wrote:Op een antwoord op een ander forum, van iemand die naar de organsiatie gebeld had. Ik probeer Francis zo snel mogelijk te bellen voor bevestiging (zal wschl. slechts vanavond zijn) en dan zet ik die bevestiging hier op het forum.Kenny_ wrote:Ik zou ook graag de 70km als TT rijden en dan om 8.00u starten,
Lowi, ben je zeker dat dit mogelijk is voor 6 euro?
Waar heb je dat gezien, als ik vragen mag :roll:
de 70 km als TT : € 6 (wel geen spaghetti achteraf inbegrepen)
vertrekuren : tussen 8.30 en 11.00
nattigheid : gisteren viel er in de Hoge Venen 15 mm water uit de hemel,
vandaag 2 mm