Is het daar zo een plakboel als het nat ligt? Ben er al vaak geweest (zonder fiets, eerder om te wandelen), maar altijd als het er kurkdroog was. In zo een plakboel heb ik echt geen zin hoor. Daar zal de voorbije winter voor veel tussenzitten...lucvdb wrote:Voor donderdag... juist jaHerder Alex² wrote:Het weer wordt steeds beter !!!![]()
![]()
maar voor vandaag en woensdag blijft het toch "vochtig"
Het is natuurlijk moeilijk in te schatten welk effect de regen van de laatste dagen op het parcours zal hebben. Dat zullen we donderdag wel ondervinden.
le Wissantaise 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Ik denk dat het al bij al wel zal meevallen en toch iets droger liggen gelijk er enkelen hier vresen. Maar het is toch al heel lang redelijk droog geweeest he. en dit beetje regen deze week zal daar niet veel aan veranderen.... (hoop ikHerder Steven wrote:Is het daar zo een plakboel als het nat ligt? Ben er al vaak geweest (zonder fiets, eerder om te wandelen), maar altijd als het er kurkdroog was. In zo een plakboel heb ik echt geen zin hoor. Daar zal de voorbije winter voor veel tussenzitten...lucvdb wrote:Voor donderdag... juist jaHerder Alex² wrote:Het weer wordt steeds beter !!!![]()
![]()
maar voor vandaag en woensdag blijft het toch "vochtig"
Het is natuurlijk moeilijk in te schatten welk effect de regen van de laatste dagen op het parcours zal hebben. Dat zullen we donderdag wel ondervinden.
Modder zal je er in mindere mate aantreffen.
Klei is droog of nat maar verandert nooit in pap.
Maar vorig jaar natte klei onder de wielen gehad
Als je achterwiel je voorwiel voorbij steekt in een afdaling klopt er iets niet.
Der zaten ook stukken in die licht bergop liepen en toch niet te doen waren.
Het zag er hard uit en zo voelde het ook aan mijn linker bil.
En deze glijdtoestanden vorig jaar waren het werk van een beetje mist in de morgen.
Aan de andere kant dit zijn natuurlijk ook maar stukken hier en daar op een tocht van 105 km.
Op andere stukken kan regen inderdaad voor de gekende Vlaamse kermis zorgen.
Aan iedereen die naar ginder trekt: JEUN JULLIE
Klei is droog of nat maar verandert nooit in pap.
Maar vorig jaar natte klei onder de wielen gehad
Als je achterwiel je voorwiel voorbij steekt in een afdaling klopt er iets niet.
Der zaten ook stukken in die licht bergop liepen en toch niet te doen waren.
Het zag er hard uit en zo voelde het ook aan mijn linker bil.
En deze glijdtoestanden vorig jaar waren het werk van een beetje mist in de morgen.
Aan de andere kant dit zijn natuurlijk ook maar stukken hier en daar op een tocht van 105 km.
Op andere stukken kan regen inderdaad voor de gekende Vlaamse kermis zorgen.
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Dat zullen de grote en de kleine plateau zeker doen!Met hopelijk nog frisse beentjes om nog een wandelingske te doen.Slijkcrosserke wrote: Klei is droog of nat maar verandert nooit in pap.
- BertenFocus
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Na mijn valpartij van zondag zie ik het niet zitten om naar ginder te trekken. Ik ga naar Ieper. Als ik daar nog te veel last heb van mijn ribben, dan is het niet zo ver terugkeren hé...