Waarom zou je dat doen ? Alles is toch uitgepijld.
Heb in 2006 ook al deelgenomen en toch nooit problemen met de route gehad.
Spijtig dat er nu een stuk wegvalt, maar het zal ongetwijfeld nog technisch genoeg zijn.
Ik hoop enkel dat het weer zal meevallen (ook 's nachts) want ik+tent+regen ... geen goede combinatie.
chemin de soleil
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
weersvoorspelling voor Gap is vrij positief:Biestie1 wrote:Waarom zou je dat doen ? Alles is toch uitgepijld.
Heb in 2006 ook al deelgenomen en toch nooit problemen met de route gehad.
Spijtig dat er nu een stuk wegvalt, maar het zal ongetwijfeld nog technisch genoeg zijn.
Ik hoop enkel dat het weer zal meevallen (ook 's nachts) want ik+tent+regen ... geen goede combinatie.
vrijdag: zon en 23° max
zaterdag: zon en 24° max
zondag: zon en 25° max
telkens met een zachte ZW wind.
De nachten zullen friskes zijn, dat wel. De laatste regen wordt voor woensdagavond gegeven.
- Rode Kogel
- Mountainbiker
dat zal nog ewa vroeg zijn, vrees ik.Rode Kogel wrote:enig idee waar we de fotokes kunnen vinden....
Super geamuseerd.
dag 1: ietske meer dan 90km met ca. 2.700 hoogtemeters
dag 2: ietske meer dan 55 km met ca. 2.650 hoogtemeters
dag 3: ietske meer dan 70 km met ca. 1.800 hoogtemeters
ietske meer: franse slag, hé....een juist profiel, een juist aantal km's konden ze op voorhand niet geven
wonden likken van de 2 valpartijen...een dagske rusten en we kunnen er weeral tegen.
1 ding was wel spijtig: de immense files aan de start van elke etappe...maar eens die voorbij waren was het genieten van begin tot einde.
Uitschieter: de zware maar prachtige 2de etappe
=> dan weet ik wie gij zijtcuby wrote:De Gierkes hebben zich ook goed geamuseerd, manneman, en ik had nog geen bergskes in't echt gezien... Zéér te genieten
Het was alweer super !
Het weer was veel beter dan verwacht, ik had geen zonnecrème mee, en dat bleek een grote fout (dat ondervind ik nu nog steeds
2e rit is echt ééntje buiten categorie. Ok, het is zwaar om zoveel te voet naar boven te moeten gaan, maar wat een beloningen, die afdalingen !
Het minste vond ik de aankomst in het centrum. Veel liever terug daar boven in die wei, veel gezelliger en ook veel lekkerder eten toen :)
http://willydejaegere.fotopic.net/p50228374.htmlWilly D wrote:ewa fotokes genomen tijdens de ritten:
http://willydejaegere.fotopic.net/c1505888.html
Zijn die mensen daar vrijwillig bij komen zitten ? Of heeft dat geld gekost ?