tzal waarschijnlijk tussendoor een modderbad worden
Les cimes de Waimes 01/05/08
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
woe + do wisselende bewolking met buien. kans op neerslag = 60%
- D.
- Mountainbiker
RR
zou het te doen zijn met een RR vanachter , of toch maar een NN steken ?julie wrote:ja het heeft de hele dag hier geregend, maar de weersvoorspellingen zijn toch redelijk voor de komende dagen, ze voorspellen zelfs droog in het oosten voor donderdag, dus het zal er waarschijnlijk beter bij liggen dan vorig jaarDdT wrote:Ergens gelezen dat het vandaag met bakken aan het regenen was in d'ardennen. T'zal toch weeral niet waar zijn é.....
Ik haal deze avond nog andere banden , NN 2.1 en RR 2.1 ik hoop dat dit een goeie keuze zal zijn.mennik wrote:Iedereen spreekt hier wel over type banden maar ik hoor niks over de druk, ik ben van plan eens zeer laag te rijden (1.5 - 2 bar), is dat aan te raden op dit parcours?
En druk ?? ik zal met 1,5 rijden denk ik ( ik weeg 62kg)
Haha, denk het ook als ik dat weerbericht eens goed bekijkSunn xtreme wrote:woe + do wisselende bewolking met buien. kans op neerslag = 60%
Nu ja, Waimes en droog gaan blijkbaar niet samen. T'zou teveel wennen worden...
Sommigen betalen zelfs voor een modderbad...wij krijgen da gratis derbij