Lol, ik versterkte maar wat clichés.
De jacks van hiernaast zijn irritant, die die hier plots aan de deur stond was dat helemaal niet (buiten dan dattie ons teefje onderplaste).
En die schnausers, njah, mijn nonkel zijn vrouw heefter zo twee, en dat zijn echt gore beesten.
wie van jullie heeft een hond?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
da ligt er gwn aan hoeda ge die verzorgt heHubertje wrote:Lol, ik versterkte maar wat clichés.
De jacks van hiernaast zijn irritant, die die hier plots aan de deur stond was dat helemaal niet (buiten dan dattie ons teefje onderplaste).
En die schnausers, njah, mijn nonkel zijn vrouw heefter zo twee, en dat zijn echt gore beesten.
en ik had het wel door dat je het over clichés had hoor.
Wij hebben een Beagle, mannetje genaamd Griffith.
Wordt in augustus dit jaar 11, dus op gebied van rondcrossen is het allemaal al wat minder dan vroeger. Maar op een klein beetje reuma aan een van zijn poten na, is hij nog altijd helemaal in orde.
Tegenwoordig heeft hij wel zijn plezier bij onze schapen, we hebben lammetjes en dat zijn daar weer nieuwe kameraadjes om mee te spelen he
Maar hij weet wel hoever hij mag gaan: toen ze juist geboren waren liep hij in een grote boog rond moeder en lammetjes, terwijl hij anders altijd eerst even naar de schapen loopt. Dus hij beseft wel uit zichzelf wanneer hij mag dichtbij komen en wanneer de moeder het niet wilt.
Wordt in augustus dit jaar 11, dus op gebied van rondcrossen is het allemaal al wat minder dan vroeger. Maar op een klein beetje reuma aan een van zijn poten na, is hij nog altijd helemaal in orde.
Tegenwoordig heeft hij wel zijn plezier bij onze schapen, we hebben lammetjes en dat zijn daar weer nieuwe kameraadjes om mee te spelen he
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Cool, nen titaniumen hond!daliz wrote:Sinds gisteren ook een viervoeter, een vier maanden oude Weimaraner, geweldig lief beestje. Zij heeft nog niet echt kennis gemaakt met de twee katten, die zijn voorlopig even naar de zolder gevlucht
.