Plaats hier alles met betrekking tot CUBE bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Op 11 februari heb ik mijn CUBE ltd pro voor woon-werkverkeer besteld. Vandaag, 27/04/08 (ja op een zondag) heb ik hem eindelijk gekregen! Ongeveer 2,5 maand ongeduldig wachten...
Vanaf morgen zal ik met véél meer plezier gaan werken dan ervoor!
Tegen het einde van de week probeer ik wat foto's gemaakt te hebben, dan kan ik mijn trots tonen.
Tegen het einde van de week probeer ik wat foto's gemaakt te hebben, dan kan ik mijn trots tonen.
Op 11 februari heb ik mijn CUBE ltd pro voor woon-werkverkeer besteld. Vandaag, 27/04/08 (ja op een zondag) heb ik hem eindelijk gekregen! Ongeveer 2,5 maand ongeduldig wachten...
Omdat ik binnenkort toch ook bij het cube-clubje hoor, heb ik de volgende mededeling:
)
Vandaag 31 mei heb ik bij Bikes4fun(Cornello) in Kapellen-Putte een rode CUBE REACTION K24 2008 besteld!
Ik kan het beestje waarschijnlijk volgend weekend afhalen.
Ze geven daar op het volledige cube-gamma een flinke korting, zodat de fietsen daar nu iets goedkoper zijn dan de Belgische en Nederlandse online-shops.
Wordt vervolgd...
)
Vandaag 31 mei heb ik bij Bikes4fun(Cornello) in Kapellen-Putte een rode CUBE REACTION K24 2008 besteld!
Ik kan het beestje waarschijnlijk volgend weekend afhalen.
Ze geven daar op het volledige cube-gamma een flinke korting, zodat de fietsen daar nu iets goedkoper zijn dan de Belgische en Nederlandse online-shops.
Wordt vervolgd...
Last edited by biker17 on Sun 08 Jun 2008 23:29, edited 1 time in total.
- flying Duck
- Mountainbiker
Post by flying Duck »
Mischien al te laat maar in eersel net over de grens bij fietsland grote stock cube
vlak voor bestelling inderdaad naar fietsland gebeld, zelfde fiets was ongeveer 40 € duurder maar wel vlugger beschikbaar. co;nclusie: Fiets bestellen bij fietsboer dichtbij en iets(week) langer wachten. Had dit weekend trouwens problemen met huidige fiets (spaak kapot) die ik niet bij hem had gekocht. Toch heeft hij deze GRATIS hersteld en wiel gecentreerd! Hier word ik dus blij van . Een mooi voorbeeld van een goeie service.flying Duck wrote:Mischien al te laat maar in eersel net over de grens bij fietsland grote stock cube