Houffalize 19 - 20 april 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Hollandbiker
- Mountainbiker
Post by Hollandbiker »
Ik denk wel meer dan 30 hoor. Bij de inschrijving zijn bikes verdwenen die zelfs binnen stonden! Snap daar eerlijk gezegd ook niets van. Bij iedere fatsoenlijke toertocht is er een bewaakte stalling alleen nooit in Houffa, dom en jammer!manitou. wrote:in het totaal zijn er meer dan 30 fietsen verdwenenjervanheg wrote:Merida team is niet happy - hun fietsen werden deze nacht gestolen.... 11 prototypes..... verschwunden!
twee stuks bij gt (carbon zaskar)
een speciale bij de mensen van Hope
daar zitten prototype naven in met een driepunt bevestiging voor de schijven in het rood met de engelse vlag op gedrukt
rode mono mini's ook een prototype
en nog wat zo'n zaken erop
er heerst een plaag van diefstallen het s'nachts
-
Griet
- Mountainbiker
Misschien dat ge hier dan tussen staat?WIP wrote:Hey, ik ben opzoek naar start foto's van de openklasse zonder licentie, NIET universitaire.
Reden, ik reed namelijk op kop (toen ging alles nog zoals gepland)
Wedstrijd verloop: slecht, heb als een kip zondr kop gereden, eerste boomwortels al onderuit, daarna nooit in een ritme gekomen.
Totaal geen controle over de fiets.
Nog ene keer aan de F'osse goed onderuit gegaan, stukken aan de poplock (bleef vastg steken) gevolg 2 ronden zonder voorvering en gekneusde knie.
Dan maar op karakter en pijn verbijtend proberen uit te rijden.
resultaat terug gevallen tot 28ste plaats.
Conditie was er het hoofd niet

- jerwain
- Mountainbiker
Ik ben ook op zoek naar een startfoto van de open klasse zonder licentie.Griet wrote:Misschien dat ge hier dan tussen staat?WIP wrote:Hey, ik ben opzoek naar start foto's van de openklasse zonder licentie, NIET universitaire.
Reden, ik reed namelijk op kop (toen ging alles nog zoals gepland)
Wedstrijd verloop: slecht, heb als een kip zondr kop gereden, eerste boomwortels al onderuit, daarna nooit in een ritme gekomen.
Totaal geen controle over de fiets.
Nog ene keer aan de F'osse goed onderuit gegaan, stukken aan de poplock (bleef vastg steken) gevolg 2 ronden zonder voorvering en gekneusde knie.
Dan maar op karakter en pijn verbijtend proberen uit te rijden.
resultaat terug gevallen tot 28ste plaats.
Conditie was er het hoofd niet
Zo ongeveer op het punt van deze 2 foto's; op deze sta ik niet op.Ik reed op dit punt ongewild bij de eerste 3
Later mij rustig laten uitzakken in het steiler stuk en dan uiteindelijk in de 2e ronde mijn ketting gebroken.
- MX jorgy
- Mountainbiker
Thx en twas nog een vriendelijke ook,praatje gemaakt ermee net na de aankomstFons Moors wrote:Ja dat is me ook niet ontgaan.MX jorgy wrote:Mijn favoriet bij de dames was Willow Koerber, prachtig lijfke en met haar truike open nog een schoon zicht
Hier dan maar een fotoke dat ik maakte tijdens het filmen...
Ook te zien op de filmkes. Staan nu enkele op het net.
-
zoveelstebiker
- Mountainbiker
Post by zoveelstebiker »
Het viel mij op dat er van't jaar niemand bij de profs ( zowel mannen als vrouwen ) met v-brakes reed.Daar waar ik vorig jaar zeker een paar vrouwen en zelfs een 2 tal mannen met v-brakes zag rijden ...
Het definitieve einde van v-brakes ( voor profs ) ? Of zal er in andere koersen (Madrid) wel nog met V-brakes gereden worden ? En zijn er Uberhaupt wel mensen met v-brakes deftig beneden geraakt ? Maw is dat parcour te doen met v-brakes ? Zou volgende jaar mee willen doen , en heb nog v-brakes ...
Het definitieve einde van v-brakes ( voor profs ) ? Of zal er in andere koersen (Madrid) wel nog met V-brakes gereden worden ? En zijn er Uberhaupt wel mensen met v-brakes deftig beneden geraakt ? Maw is dat parcour te doen met v-brakes ? Zou volgende jaar mee willen doen , en heb nog v-brakes ...