wie van jullie heeft een hond?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Lol, ik versterkte maar wat clichés.
De jacks van hiernaast zijn irritant, die die hier plots aan de deur stond was dat helemaal niet (buiten dan dattie ons teefje onderplaste).
En die schnausers, njah, mijn nonkel zijn vrouw heefter zo twee, en dat zijn echt gore beesten.
toshi
Mountainbiker

Post by toshi »

Hubertje wrote:Lol, ik versterkte maar wat clichés.
De jacks van hiernaast zijn irritant, die die hier plots aan de deur stond was dat helemaal niet (buiten dan dattie ons teefje onderplaste).
En die schnausers, njah, mijn nonkel zijn vrouw heefter zo twee, en dat zijn echt gore beesten.
da ligt er gwn aan hoeda ge die verzorgt he #-o :wink:
en ik had het wel door dat je het over clichés had hoor. 8)
bp001
Mountainbiker

honden

Post by bp001 »

ik heb 2 mechelse schepers en één jack russel
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Wij hebben een Beagle, mannetje genaamd Griffith.

Wordt in augustus dit jaar 11, dus op gebied van rondcrossen is het allemaal al wat minder dan vroeger. Maar op een klein beetje reuma aan een van zijn poten na, is hij nog altijd helemaal in orde.

Tegenwoordig heeft hij wel zijn plezier bij onze schapen, we hebben lammetjes en dat zijn daar weer nieuwe kameraadjes om mee te spelen he :-) Maar hij weet wel hoever hij mag gaan: toen ze juist geboren waren liep hij in een grote boog rond moeder en lammetjes, terwijl hij anders altijd eerst even naar de schapen loopt. Dus hij beseft wel uit zichzelf wanneer hij mag dichtbij komen en wanneer de moeder het niet wilt.
daliz
Mountainbiker

Post by daliz »

Sinds gisteren ook een viervoeter, een vier maanden oude Weimaraner, geweldig lief beestje :bounce: . Zij heeft nog niet echt kennis gemaakt met de twee katten, die zijn voorlopig even naar de zolder gevlucht :-? .
Metalcat
Mountainbiker

Post by Metalcat »

Wij hebben er thuis 3 zitten : 2 Middenslag zwarte keeshonden en een suomen lapinkoira. Die 2 zwartjes maken serieus van hun horen maar zijn wel enorm leuk in huis. Gelukkig is de lapinkoira een rustige lieve en serieus intelligente hond. Om zo toch wa rust in de zaak te brengen :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

daliz wrote:Sinds gisteren ook een viervoeter, een vier maanden oude Weimaraner, geweldig lief beestje :bounce: . Zij heeft nog niet echt kennis gemaakt met de twee katten, die zijn voorlopig even naar de zolder gevlucht :-? .
Cool, nen titaniumen hond!
daliz
Mountainbiker

Post by daliz »

El Perro Diablo wrote:Cool, nen titaniumen hond!
Is het geen beauty :lol:

Image
robin
Mountainbiker

Post by robin »

bij mij thuis loopt er sinds een week of 6 ook een Weimaraner rond,en dan nog eens 3katten is huis,ze beginnen overeen te komen
bicky
Mountainbiker

Post by bicky »

Na een paar vorige 'straathonden' loopt er bij ons een Kortharige Boardercollie rond genaamd Loekie..

Geweldig slim, aanhankelijk en actief beestje, wil denk ik nooit meer iets anders dan een Boarder..
Post Reply