26/04/2008 PITTEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Zo,we zijn al terug van Pittem.Ja,we zijn zelfs al gedoucht.
Deze morgen samen met GP en CP met de bike richting Pittem vertrokken waar Slijkcrosserke,Traxer,Flip de Flipper en iemand van de Bel-tocht organisatie van Oudenburg (Nee,het was niet Kenny) mee op de trein sprongen.De ganse tijd zo goed als samengebleven voor welgeteld 78 km.Mooie vlakke tocht met een 50/50 off-road/road percentage.De ene keer wat meer baan,de andere keer wat meer off-road.Zeer droog parcours,goed bepijld,mooie controles (Harry Bulldog wel niet inbegrepen :wink: ).Goeie leuke bende en zo voldaan in de sporthal nog een leffe opgesoupeerd met een "stutte mee kès".Daarna in de zetel van GP en CP gekropen om terug huiswaarts te keren.Toen ik thuis kwam om 11u50 was zelfs het vrouwke nog niet thuis.Als je het mij vraagt een memorabel moment. :bounce: :bounce:

Conclusie : 101 km op het teller,78 daarvan vtt aan 24,6 avg.
Vlekkeloze organisatie en wat mij betreft mogen de bikedevils nu ophouden met bestaan en volgend jaar rond deze tijd opnieuw beginnen.
Zo bestaan ze nog altijd 10 jaar en kunnen ze terug hun zomer-vtt tocht geven #-o #-o :wink: :lol: :lol:
Als jullie ieder jaar jullie wegrit inrichten,bij deze graag terug ook voor de vtt-ers.Meer moet het zeker niet zijn :wink:

Bedankt aan de organisatie =D> =D>
Bedankt aan de "bende". =D> =D>
BertenFocus
Mountainbiker

Post by BertenFocus »

Ik kan maar akkoord gaan!!! Please, volgend jaar terug!
't Was schitterend! Jammer dat er hier en daar een pijltje verdwenen was maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Parcours te volgen op: http://trail.motionbased.com/trail/epis ... ue=5495052
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

Deze morgen rond 8u ook vertrokken voor de 75km samen met Dark Dingo, Kommil, Filiberke en Bart.

Pompier en co, jullie hebben prachtig tochtje afgeleverd =D> =D>.
Mooi parcours met leuke bospassages =D>.
Bevoorradingen waren in orde.
Jammer dat we enige tijd hebben moeten zoeken naar de juiste weg. Ergens in een bos was het, maar vraag mij nie waar #-o. Iemand had er blijkbaar een pijltje doen verdwijnen :evil:. En het ambetante was dat we verschillende kanten uitkonden. Maar alles is toch goed gekomen.

De laatste kilometers maakte de wind het ons nog wel wat lastig.
Kortom, zeer geslaagde voormiddag gehad onder een stralend zonnetje.

Wel de indruk dat er weinig volk was met de mtb. Jammer!!!!

Volgend jaar mag het zeker opnieuw voor mij!!!

Groeten en bedrankt :drunk: ,
Steve :wink:
clubboys
Mountainbiker

Post by clubboys »

veeteeteetje wrote:Zo,we zijn al terug van Pittem.Ja,we zijn zelfs al gedoucht.
Deze morgen samen met GP en CP met de bike richting Pittem vertrokken waar Slijkcrosserke,Traxer,Flip de Flipper en iemand van de Bel-tocht organisatie van Oudenburg (Nee,het was niet Kenny) mee op de trein sprongen.De ganse tijd zo goed als samengebleven voor welgeteld 78 km.Mooie vlakke tocht met een 50/50 off-road/road percentage.De ene keer wat meer baan,de andere keer wat meer off-road.Zeer droog parcours,goed bepijld,mooie controles (Harry Bulldog wel niet inbegrepen :wink: ).Goeie leuke bende en zo voldaan in de sporthal nog een leffe opgesoupeerd met een "stutte mee kès".Daarna in de zetel van GP en CP gekropen om terug huiswaarts te keren.Toen ik thuis kwam om 11u50 was zelfs het vrouwke nog niet thuis.Als je het mij vraagt een memorabel moment. :bounce: :bounce:

Conclusie : 101 km op het teller,78 daarvan vtt aan 24,6 avg.
Vlekkeloze organisatie en wat mij betreft mogen de bikedevils nu ophouden met bestaan en volgend jaar rond deze tijd opnieuw beginnen.
Zo bestaan ze nog altijd 10 jaar en kunnen ze terug hun zomer-vtt tocht geven #-o #-o :wink: :lol: :lol:
Als jullie ieder jaar jullie wegrit inrichten,bij deze graag terug ook voor de vtt-ers.Meer moet het zeker niet zijn :wink:

Bedankt aan de organisatie =D> =D>
Bedankt aan de "bende". =D> =D>
misschien moet je volgend jaar ne keer naar slijpskappelle komen
want er waren zelfs enkele terrillekes. :lol: :lol:
de skerpen
Mountainbiker

Post by de skerpen »

ja hoor het zit er weer op , de thuismatch gereden en goed bevonden . Na 40km had de formtrein ons te grazen , We ( neef en ik ) hebben dan zo'n 15 km als wagon gespeeld tot mijn kameraad zijn pijp leeg liep . Dan nog tot aan de bevoorrading met parcourbouwer "snelle eddy "gereden. De laatste 15km begonnen door te wegen voor kameraad en het tempo werd getemperd . Toch nog 23 gem na 79km .
Daarna nog solo de kleine gedaan , waar de pijltjes van de splitsing verdwenen bleken te zijn , en enkelen verzekers vroeger terugwaren dan gepland .
Terug thuis met 112 km op de teller en 23.2 av .
merci bikedevils en tot volgende winter en ZOMER
Laat Wissant nu maar komen .
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Dit was dus een erg mooie rit (75km). Er lijkt mij zeer goed gebruik gemaakt te zijn van alle mogelijkheden van de streek. Mooie en technische stukjes (waar ik trouwens goed op mijn gezicht ben gegaan :oops: ) Leuke bosdreven en plenty of vanalles eigenlijk. Ook de bepijling vond ik gewoon uitstekend =D> Maar of ik had minder goede benen of het hele traject gaat heel geniepig toch in je kleren zitten, want ik was behoorlijk afgepeigerd op het laatst. In ieder geval een goede voorbereiding op de vtt in ieper komende donderdag.
Een dikke =D> =D> voor de organisatie. zo hebben we het graag :P
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Inderdaad, prachtig ritje in een prachtig weertje. Rond 13u15 gestart met de Brigandsbikers. Tot aan de bevoorrading heb ik de groep van de 75 km gevolgd aan een hoog tempo (voor hen eerder gezapig...). De laatste 30 km heb ik alleen afgelegd. Op het eind stond er wel 61 km op de teller ipv 55 km. Dat betekende vertragen op het einde, want de pulle was uit... Toch nog een AVG van 25.6! De benen zijn duidelijk goed . De drie looptrainingen per week hebben duidelijk resultaat.
the voltman
Kerstman

Post by the voltman »

Kort gezegd, deze tocht was af op alle vlakken.

Eentje die voor mijn part jaarlijks op de kalender mag staan.

Greetings the voltman
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

[quote="BertenFocus"]Ik kan maar akkoord gaan!!! Please, volgend jaar terug!
't Was schitterend! Jammer dat er hier en daar een pijltje verdwenen was maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Parcours te volgen op: [url]http://trail.motionbased.com/trail/epis ... ue=5495052[/url][/quote]

Ik heb je hartslagprofiel eens bekeken en gast, het is al een stunt dat je met zo'n hartslag niet doodvalt! chapeau =D>
BertenFocus
Mountainbiker

Post by BertenFocus »

berendrieske wrote: Ik heb je hartslagprofiel eens bekeken en gast, het is al een stunt dat je met zo'n hartslag niet doodvalt! chapeau =D>
En 'k zat nog zo goed in m'n vel...
Post Reply