Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Extra comment is altijd goe om eens te lezen hé :P
Vos in de bossen
Mountainbiker

Gisteren..

Post by Vos in de bossen »

Aan Konijninbos:
Dan waren we niet ver vaneen !!!
Ik ben via de Salamander de fietsroute gaan volgen (61)...Duivelberg omhoog en dan op het einde van de fietsroute ben ik richting grote kiezel kuil gaan MTB....dan is het misgegaan.
De pijlen zijn klein (is bedoel voor de wandelaars denk ik) en enkele ervan gemist of verkeerd gereden in het bos.
Het begon donker te worden op de heide, en toen heb ik de groene pijlen gevolgd, en ik ben terug gekomen aan mijn start punt, de fietsroute dus.
Maar het was ondertussen donker geworden en het was aan het waaien en aan het regenen (na 21.30 dus)...
Gauw een seintje aan mijn vrouw gegeven via GSM dat ik onderweg was.
Kletsnaat en stikmoe natuurlijk.
CannonSL3
Mountainbiker

Post by CannonSL3 »

deze week 10 maanden weer bezig met fietsen. en heb maandag 25 km gefietst op de weg met de renfiets en woensdag ik het bos 74km in 3 uur en 16 min. dus ik ga de goede kant op. ben benieuwd of ik volgend jaar rond deze tijd nog echt verbeterd bent.
hopelijk blijft het dit weekend droog [-o<
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Vandaag met m'n vrouw 42km mtb. Ze was in form! =D>
'k heb serieus moeten peddellen om te volgen :drunk:
konijninbos
Mountainbiker

Post by konijninbos »

Planning van het weekend helemaal de mis ingegaan wat MTB betreft :-?
Na dat voorval van verkeerd rijden toch maar besloten een GPS toestel te kopen ... (MTB ...had beter badminton uitgekozen )
Een testrit gedaan ermee , door snel ne track af te halen van een vaste route (Genk groen ).
Blijkt die track maar 8km te zijn ( afgehaald via mountainbike.be , vaste routes , Limburg ) ipv de aangeduide 15 km op het bord aan het bloso .
Thuis gekomen , route bekeken via Mapsource en trainingscenter .
Tof spul , afstanden , gemiddelden , routes via google earth enz..
Tegen vier uur even naar de Maasvallei gereden en daar (na 2.5euro betaald te hebben ) wat gaan biken .
Niet echt een route gevolgd , maar meer gespeeld met dat toestel :drunk:
Daar nog mannen tegen gekomen die aan freeriding of downhill toestanden deden .. Was er een wedstrijd? training ? gewoon meting ?
Ik weet het niet , mss dat iemand dat kan vertellen hier ?
Er was toch veel reclame met spandoeken van O2-bikers en er was een soort ramp gebouwd .
Enfin , gisteren in totaal dan maar een 20km aan MTB gedaan , gespeeld met GPS en 's avonds aan de pc gezeten .

p.s mss een goed idee voor de beginnershoek .... werken met GPS voor beginners :-D
BertG
Mountainbiker

Post by BertG »

konijninbos wrote:Planning van het weekend helemaal de mis ingegaan wat MTB betreft :-?
Na dat voorval van verkeerd rijden toch maar besloten een GPS toestel te kopen ... (MTB ...had beter badminton uitgekozen )
Een testrit gedaan ermee , door snel ne track af te halen van een vaste route (Genk groen ).
Blijkt die track maar 8km te zijn ( afgehaald via mountainbike.be , vaste routes , Limburg ) ipv de aangeduide 15 km op het bord aan het bloso .
Thuis gekomen , route bekeken via Mapsource en trainingscenter .
Tof spul , afstanden , gemiddelden , routes via google earth enz..
Tegen vier uur even naar de Maasvallei gereden en daar (na 2.5euro betaald te hebben ) wat gaan biken .
Niet echt een route gevolgd , maar meer gespeeld met dat toestel :drunk:
Daar nog mannen tegen gekomen die aan freeriding of downhill toestanden deden .. Was er een wedstrijd? training ? gewoon meting ?
Ik weet het niet , mss dat iemand dat kan vertellen hier ?
Er was toch veel reclame met spandoeken van O2-bikers en er was een soort ramp gebouwd .

Enfin , gisteren in totaal dan maar een 20km aan MTB gedaan , gespeeld met GPS en 's avonds aan de pc gezeten .

p.s mss een goed idee voor de beginnershoek .... werken met GPS voor beginners :-D
Zie http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ght=filthy :wink:
konijninbos
Mountainbiker

Post by konijninbos »

Amai , snelle reaktie :-D
Thanks , dat was het inderdaad !
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

gisteren 50 km op den mtb rood parcours van kemmel van bij men maat thuis vertrokken

gemiddelde 19,5

vandaag dan de mtb kuisen want had gisteren geen tijd meer ( BBQ-weertje he)
8)
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Gisteren ca 4h30 rijden / spelen / doodgaan in Heerlen,
vandaag 1h30 singlespeed over de zuidlimburgse heuveltjes.
demonic
Mountainbiker

Post by demonic »

Ik rij op de kop 3 maanden en heb er ondertussen net 500 km op zitten. Vandaag de groene en blauwe piste van zingem gereden, eerste keer in t-shirt in het zonnetje! 52km, av 22.5
Post Reply