Even mijn GHOST RT7500 voorstellen
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Gezien de rem oppervlak niet zo groot is en er grote gaten op de schijf zitten vreten die remblokken snel.Die schijven zijn oorspronkelijk van Alligator wat Alligator het I-wave model noemt(kijk maar op het site van alligator en je ziet dezelfde schijfHubertje wrote:Hele mooie bike, lelijke boutjes en ik denk persoonlijk dat die schijven remblokken vreten, neen?
Ik ga da zeker nie ontkennen hoorTrekrules wrote:Gezien de rem oppervlak niet zo groot is en er grote gaten op de schijf zitten vreten die remblokken snel.Die schijven zijn oorspronkelijk van Alligator wat Alligator het I-wave model noemt(kijk maar op het site van alligator en je ziet dezelfde schijfHubertje wrote:Hele mooie bike, lelijke boutjes en ik denk persoonlijk dat die schijven remblokken vreten, neen?).Mooie schijven en licht alleen ze vreten remblokken
Mijn eerste setje schijven op de american classics waren trouwens alligators maar ik was daar niet zo tevreden van...idem dito de UNEX schijven...