27-04-08 mazenzele-opwijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Chriske
Mountainbiker

Post by Chriske »

cowboy peter wrote:nog maar één keer gereden in de streek en het smaakte naar meer. dus normaal gezien sta ik hier ook aan de start. Eens zien of ik nog wat west-vlamingen meekrijg.
deze naar west-vlaanderen geëmigreerde oost-vlaming :roll: zal ook aanwezig zijn!

Op verkenning in een voor mij onbekende streek!
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

Chriske wrote: .... voor mij onbekende streek!
Morgenvroeg is't aan ons om verder te bepijlen in de voor ons bekende en voor u "onbekende streek".
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

De beslissing is gevallen. Zondagmorgen kom ik samen met Etienne uit West-Vlaanderen af om deze hopelijk prachtige toer te rijden. Bij zo'n verre verplaatsing gaan we voor de langste afstand. :wink: 85 km met ongeveer 1000 hoogtemeters op een hoofdzakelijk onverhard parcours met de Brusselse skyline =D> =D> ...of zijn mijn verwachtingen te hoog?
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

ik, als parkoerbouwer zal er voor zorgen dat uw verwachtingen zullen worden ingelost. vandaag beginnen de uitpijlers om u een perfecte uitgepijlde toer voor te schotelen. de afspuitstand met 7 slangen werkt (op een paar fieten na) ook al. ik denk dat ik op 1 plaats waar het al te zompig is nog palletten ga leggen. anders zal het tot de naven zijn en dat is ook niet de bedoeling. groeten daan.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

de sasbikers uit Humbeek zakken zoals gewoonlijk ook af naar den Daan voor deze toffe rit....... met de beloofde lentezon kan dit dus niet meer stuk :P

zondag 6 juli te Humbeek: 4-uren-race meer info www.sasbikers.be
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

De Herders komen ook !!
Deefke
Mountainbiker

Post by Deefke »

Ik kom ook af met hopelijk minder pech dan vorig jaar. Vorig jaar aan de eerste bevoorrading moeten opgeven met twee lekke binnenbanden en een gescheurde buitenband #-o.
Hoop van deze keer de volledige 80km te kunnen rijden als laatste training en test voor Les Cimes op donderdag.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Vandaag al een stevige potie uitgepijld (Sibbers, leffers, slokkers en daan'ers)
man man
dat belooft wat te worden
ideaal weer, zonnecreme nodig, hopelijk is er nog een beetje regen deze avond zodat het stof wat uitblijft morgen.
Schitterende single stracks, nieuwe stukjes, zelfs voor de ervaren streek-kenner, verrassende wendingen in het parkoers, uiteraard verschillende mogelijkheden om lengte van het parkoers aan te passen.
en als laatste, de voetbal van mazenzele speelt morgen kampioen, dus de apres bike zal opgeluisterd worden met "standaard feesten" en "bier-bachanalen".

tot morgen
Streets van het Strafinbergafteam
zoveelstebiker
Mountainbiker

Post by zoveelstebiker »

dadi wrote:je kan lussen bijvoegen door 1. op de 50 de eerste splitsing 80 te volgen, dan kom je uit op 70 km. 2. op de 50 de tweede splitsing 80 nemen, dan kom je uit op62 km. 3. je kan ook 45 km rijden door de 50 te volgen en na de eerste bevoorading 30 te volgen.
iedereen is welgekomen en tot zondag
Zit in die 45 km dan het borrebosken ? Of zit da in de 2de lus ? Kwestie van dat zeker mee te pakken , met ni te veel afstand (bikematen eh ? :lol: ).
Hopelijk gaan er ni te veel afstappen op da steil afdalingsken :P .
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

ja het borrebosken zit in die 45 km. nu alleen nog hopen dat de pijltjesdieven op vakantie zijn.
Post Reply