Epic S-Works: Project SL: 8,5 kg

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
dennisschmitz
Mountainbiker

Post by dennisschmitz »

Ja! of hij is blijven fietsen met die prachtige bike en is nu veel te ver van huis en camera!!!
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

Sorry iedereen...ik heb er één keer op testgereden......ZONDER REMMEN.

Ik wacht nu nog op die klauwen maar als ik volgende week geen nieuws heb bestel ik de gewone zwarte klauwen en dan kan er gefietst worden. Momenteel zijn de remmen van de fiets omdat ik had gehoopt de klauwen binnen te hebben vandaar te vertraging. :evil:

Geduld is een schone deugd...maar het begint ook ferm op mijn kl... te werken!
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

appleduc wrote:Sorry iedereen...ik heb er één keer op testgereden......ZONDER REMMEN.

Ik wacht nu nog op die klauwen maar als ik volgende week geen nieuws heb bestel ik de gewone zwarte klauwen en dan kan er gefietst worden. Momenteel zijn de remmen van de fiets omdat ik had gehoopt de klauwen binnen te hebben vandaar te vertraging. :evil:

Geduld is een schone deugd...maar het begint ook ferm op mijn kl... te werken!
met diene avatar? :wink:
RvBerkel
Mountainbiker

Post by RvBerkel »

en zijn nog update aan dezen mooi bike ?
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

Volgende week is de Dura Ace cassette er pas, ja, echt waar (12-27). Blijkbaar moet dat zo lang duren bij Shimano.

Nu goed, ik wil de foto's pas posten als de fiets volledig is. Schmolke zadelpen is teruggestuurd wegens te kort en wordt omgeruild. Voorlopig een Tune erin (om eerlijk te zijn, wel veel stijver!!!!).

Ondertussen wordt er voor alle duidelijk wel nog gereden maar dan op nen andere vélo! :-?
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Veel flex op de Schmolke zadelpen misschien?
Guido Beeck
Mountainbiker

Post by Guido Beeck »

Ik begrijp niet waarom DT Swiss blijkbaar geen Postmount-standaard gebruikt op z'n vorken... Die IS is intussen toch wat voorbijgestreefd, neen?
Schrikwekkend lichte Epic. Het hoge customgehalte maakt hem cool.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Marta's zijn volgens mij enkel I.S.
Anders zou je met een adapter moeten werken.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Mijn marta's SL zijn vooraan PM en achteraan IS.
appleduc
Mountainbiker

Post by appleduc »

inderdaad veel flex op schmolke, teveel om goed te zijn als je het mij vraagt. Thomson blijft voor mij de stijfste, hoewel de tune zeker voldoet!

Persoonlijk vind ik ook dat postmount had gemoeten op de Dt Swiss, naar ik vernomen heb zal de Marta 2009 enkel in postmount worden verkocht, als je dan een IS vork hebt moet je terug met adapter gaan werken, beetje de omgekeerde wereld.

Volgende week de Sram red eens goed afregelen op de Dura Ace cassette en in juli de fiets mee naar Toscane....
Post Reply