Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Gisteren..
Post by Vos in de bossen »
Aan Konijninbos:
Dan waren we niet ver vaneen !!!
Ik ben via de Salamander de fietsroute gaan volgen (61)...Duivelberg omhoog en dan op het einde van de fietsroute ben ik richting grote kiezel kuil gaan MTB....dan is het misgegaan.
De pijlen zijn klein (is bedoel voor de wandelaars denk ik) en enkele ervan gemist of verkeerd gereden in het bos.
Het begon donker te worden op de heide, en toen heb ik de groene pijlen gevolgd, en ik ben terug gekomen aan mijn start punt, de fietsroute dus.
Maar het was ondertussen donker geworden en het was aan het waaien en aan het regenen (na 21.30 dus)...
Gauw een seintje aan mijn vrouw gegeven via GSM dat ik onderweg was.
Kletsnaat en stikmoe natuurlijk.
Dan waren we niet ver vaneen !!!
Ik ben via de Salamander de fietsroute gaan volgen (61)...Duivelberg omhoog en dan op het einde van de fietsroute ben ik richting grote kiezel kuil gaan MTB....dan is het misgegaan.
De pijlen zijn klein (is bedoel voor de wandelaars denk ik) en enkele ervan gemist of verkeerd gereden in het bos.
Het begon donker te worden op de heide, en toen heb ik de groene pijlen gevolgd, en ik ben terug gekomen aan mijn start punt, de fietsroute dus.
Maar het was ondertussen donker geworden en het was aan het waaien en aan het regenen (na 21.30 dus)...
Gauw een seintje aan mijn vrouw gegeven via GSM dat ik onderweg was.
Kletsnaat en stikmoe natuurlijk.
- konijninbos
- Mountainbiker
Post by konijninbos »
Planning van het weekend helemaal de mis ingegaan wat MTB betreft
Na dat voorval van verkeerd rijden toch maar besloten een GPS toestel te kopen ... (MTB ...had beter badminton uitgekozen )
Een testrit gedaan ermee , door snel ne track af te halen van een vaste route (Genk groen ).
Blijkt die track maar 8km te zijn ( afgehaald via mountainbike.be , vaste routes , Limburg ) ipv de aangeduide 15 km op het bord aan het bloso .
Thuis gekomen , route bekeken via Mapsource en trainingscenter .
Tof spul , afstanden , gemiddelden , routes via google earth enz..
Tegen vier uur even naar de Maasvallei gereden en daar (na 2.5euro betaald te hebben ) wat gaan biken .
Niet echt een route gevolgd , maar meer gespeeld met dat toestel
Daar nog mannen tegen gekomen die aan freeriding of downhill toestanden deden .. Was er een wedstrijd? training ? gewoon meting ?
Ik weet het niet , mss dat iemand dat kan vertellen hier ?
Er was toch veel reclame met spandoeken van O2-bikers en er was een soort ramp gebouwd .
Enfin , gisteren in totaal dan maar een 20km aan MTB gedaan , gespeeld met GPS en 's avonds aan de pc gezeten .
p.s mss een goed idee voor de beginnershoek .... werken met GPS voor beginners
Na dat voorval van verkeerd rijden toch maar besloten een GPS toestel te kopen ... (MTB ...had beter badminton uitgekozen )
Een testrit gedaan ermee , door snel ne track af te halen van een vaste route (Genk groen ).
Blijkt die track maar 8km te zijn ( afgehaald via mountainbike.be , vaste routes , Limburg ) ipv de aangeduide 15 km op het bord aan het bloso .
Tegen vier uur even naar de Maasvallei gereden en daar (na 2.5euro betaald te hebben ) wat gaan biken .
Niet echt een route gevolgd , maar meer gespeeld met dat toestel
Daar nog mannen tegen gekomen die aan freeriding of downhill toestanden deden .. Was er een wedstrijd? training ? gewoon meting ?
Er was toch veel reclame met spandoeken van O2-bikers en er was een soort ramp gebouwd .
Enfin , gisteren in totaal dan maar een 20km aan MTB gedaan , gespeeld met GPS en 's avonds aan de pc gezeten .
Zie http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ght=filthykonijninbos wrote:Planning van het weekend helemaal de mis ingegaan wat MTB betreft![]()
Niet echt een route gevolgd , maar meer gespeeld met dat toestel![]()
- konijninbos
- Mountainbiker