Iemand ervaring met broeken van Northwave? Zij hebben blijkbaar speciale mountainbike broeken (aangepast zeem) tegen aanvaardbare prijzen.
Momenteel rij ik met Santini broek. Ik ben daar redelijk tevreden over (het zeem zit perfect in vergelijking met mijn Bioracer winter broek) maar na een dikke twee uur rijden heb ik redelijk last van zadelpijn.
Northwave broeken
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
Post by onlijnmagazijn.net »
Heb dezelfde gezien op de site van Janssen Fietspleizer in Genk voor 80 euro. Ben gisteren langs geweest maar die broek was nergens te vinden in de winkel. Een broek moet je altijd passen vind ik. In de winkel lagen enkel broeken van Sportfull vanaf de large maat, dus te groot voor mij.
Heb wel het Skeleton Shirt van Northwave gekocht.
Heb wel het Skeleton Shirt van Northwave gekocht.
In het Duitse boekje MountainBIKE van de maand mei is de northwave treasure 34/27 "Testsieger" (ook al staat de broek bij de goedkoopste prijsklasse).
vrij vertaald: "Voor 65 euro is deze broek een klassiek instapmodel. Toch laat de 34/27 die concurrentie achter zich. Zijn bijzondere pasvorm en snit overtuigen. Wie voor lange tochten geen dikker zeem zoekt, hoeft niet verder te zoeken."
Zelf heb ik echter geen ervaring met northwave broeken.
vrij vertaald: "Voor 65 euro is deze broek een klassiek instapmodel. Toch laat de 34/27 die concurrentie achter zich. Zijn bijzondere pasvorm en snit overtuigen. Wie voor lange tochten geen dikker zeem zoekt, hoeft niet verder te zoeken."
Zelf heb ik echter geen ervaring met northwave broeken.
- G_stuff
- Mountainbiker
Heb mezelf vorige week die 34/27 broek samen met het Tatu shirt van Northwave gekocht bij Van Eyck Sport in Geel. (met 10% korting af owv vlaams wielrijdersbond samen voor 98,82 euro. Goedkoper ga je die combinatie niet snel vinden peins ik
)
Afgelopen weekend een 70-tal km met die broek gefietst en niets mis mee moet ik zeggen
PS
Lagen ook de duurdere Northwave broeken met een gel-zeem die aanbevolen wordt voor mtb'ers. Dacht dat die iets van een 70 euro kwamen maar zeker ben ik niet
Afgelopen weekend een 70-tal km met die broek gefietst en niets mis mee moet ik zeggen
PS
Lagen ook de duurdere Northwave broeken met een gel-zeem die aanbevolen wordt voor mtb'ers. Dacht dat die iets van een 70 euro kwamen maar zeker ben ik niet
- onlijnmagazijn.net
- Mountainbiker
Post by onlijnmagazijn.net »
Idd goedkoop...ik heb voor mijn shirt alleen al 45 euro betaald. Nu hopen dat ik ergens een broek kan vinden die ik kan passen.
Ik heb ondertussen een mogelijk altnernatief gevonden. De Santini SA72 Gel. Mijn broek die ik nu heb (SA72 Slice) is blijbaar de vorige versie van deze broek. Het zeem is blijkbaar vebeterd. Het was wel even slikken dat op een jaar tijd de prijs van mijn huidige broek met 50 euro gedaald is.
Ik heb ondertussen een mogelijk altnernatief gevonden. De Santini SA72 Gel. Mijn broek die ik nu heb (SA72 Slice) is blijbaar de vorige versie van deze broek. Het zeem is blijkbaar vebeterd. Het was wel even slikken dat op een jaar tijd de prijs van mijn huidige broek met 50 euro gedaald is.