01/05/2008 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

mss eens verduidelijken welk kleurtje er voor welke afstanden staat op het parcours ?

want die zwarte lus ligt precies weg van het heuvelland had graag geweten of deze voor de 68 of de 117 was

ziet er in alle geval heel goed uit we gaan nog eens afzien in eigen streek :bounce:
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

[quote="bonsai"]t"ziet er weer ferm goe uit =D>[/quote]

The men with the iron balls (de enige echte rockrider, watch you back ladies) komt ook af samen met mezelf en mogelijk nog een topper in downhill (dalen met koeielappen aan :lol: ), klimmen is een ander paar mouwen maar daar zal aan gewerkt worden =P~
PaceSetter
Mountainbiker

Post by PaceSetter »

Wij komen normaal ook af, samen met berendrieske aka the black rider & kamikaze. De kemmel is toch aan de "veilige kant" af te dalen hoop ik ? :roll:
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Jason B wrote:mss eens verduidelijken welk kleurtje er voor welke afstanden staat op het parcours ?
Dit is aangepast met rijrichting, info van de vershillende kleurtjes staan op plan parcours. Zwarte lus van 25 km in bijkomende lus voor de 117km, lijkt mss wat weg van de bergske maar wie de streek rond Nieuwkerke en Wulvergem kent weet dat het hier nooit plat is en deze streek veel onverharde paden telt.

@PaceSetter, de Kemmel wordt afgedaald op de lange kant, tuurlijk bij regenweer kan deze kant er ook gevaarlijk bij liggen.
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

mooi! zal er ook zijn! 68 of...?
bij de kruising op de donker blauwe lus sla je dus linksaf ?
zijn er bij alle bevoorradingen weer voetpompen met drukmeter voorzien ?
is er ook een hoogte profiel?
Roadrunner
Mountainbiker

Post by Roadrunner »

Zal waarschijnlijk ook afkomen met enkele vrienden _> ofwel 93km of 117 km -> naargelang hetgeen de groep beslist zeker. Kijk er naar uit eerste keer in Ieper en het parcours is veel belovend -> benen zijn stilaan op marathon niveau gekomen. Hopelijk komt het zonnetje wat meer en langer uit.
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Awel dat ziet er hier dik in orde uit, denk dat ik ook van start zal gaan voor de langste afstand. Misschien met nog enkele Anglo Boys in het wiel en of met Knurre of ander ongeregeld :wink:
demareurke
Mountainbiker

Post by demareurke »

Waren er geen 5 bevoorradingen? Ik zie er maar 3 staan. #-o #-o
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

demareurke wrote:Waren er geen 5 bevoorradingen? Ik zie er maar 3 staan. #-o #-o
Vermoed dat er meerdere keren langs dezelfde bevoorradingen zal gepasseerd worden ...
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

demareurke wrote:Waren er geen 5 bevoorradingen? Ik zie er maar 3 staan. #-o #-o
Vermoed dat er meerdere keren langs dezelfde bevoorradingen zal gepasseerd worden ...
Post Reply