Ik heb al altijd een doel hé ,da ik maak voor ik vertrek en nu is da een gem halen van 20. Als ik da haal ben ik vree content. Dus kan bij mij ook langer duren. welke kleur van uitrusting ga je aan hebben.. Ik denk iets met wit en zwart.. Kunnen we even goeiedag zeggen moesten we elkaar tegenkomen hé ,aangezien je ook om 07.30 start zit de kans er in.Deere Power wrote:bij mij zal het langer zijn.....
27-04-08 mazenzele-opwijk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
- Deere Power
- Mountainbiker
Post by Deere Power »
Ik wou ook 20 gem halen. Ben zondag al de richting uitgereden waar ze gaan passeren en toch maar van gedacht veranderd. Woon op 1 km van de start en weet waar ze naartoe gaan. Zal serieus tochtje zijn voor deze regio.
Ikzelf zal waarschijnlijk mijn zwart oranje tenueke aanhebben van Probike // Cannondale.
Ikzelf zal waarschijnlijk mijn zwart oranje tenueke aanhebben van Probike // Cannondale.
- mini bergaffer
- Mountainbiker
Post by mini bergaffer »
Ik zal er ook zijn maar k'weet nog niet hoeveel km's ik ga doen, ik twijfel tussen:
- 30km (wat ik meestal doe op een tt)
- 50km (nog nooit echt gedaan op tt dus op't gemakske dat eerste keer doen zie ik eigenlijk wel zitten)
Ik kom er wel uit dus tot zondag
P.S.: Kan zijn dat ik mee ga uitpijlen de zaterdag
mb
- 30km (wat ik meestal doe op een tt)
- 50km (nog nooit echt gedaan op tt dus op't gemakske dat eerste keer doen zie ik eigenlijk wel zitten)
Ik kom er wel uit dus tot zondag
P.S.: Kan zijn dat ik mee ga uitpijlen de zaterdag
mb
- mini bergaffer
- Mountainbiker
Post by mini bergaffer »
Hem er af rijden op sommige stukken zal denk ik niet aan de orde zijn.Streets wrote:da zou plezant zijn, dan weet je de stukjes waar jeje papsie kan losrijden op zondagmini bergaffer wrote: P.S.: Kan zijn dat ik mee ga uitpijlen de zaterdag
mb![]()
reageer maar op zijne mail die ik net verstuurde
![]()
Streets
Heb gereageerd op de mail.
mb