En hoe veel keer krijgen we eten onderweg? Kwestie van te weten hoeveel muesli ik 's morgens in mijn yoghurt moet gooien ...pompier wrote: Maar omdat het voor de tiende maal is doen we een extraatje .De MTB-ers zijn dit jaar ook welkom .
Volgende afstanden zijn daarbij mogelijk :
MTB 75 km 07:30 - 13:00
MTB 55 km 07:30 - 13:30
MTB 30 km 07:30 - 14:00
De start vindt plaats aan de sporthal te Pittem .
26/04/2008 PITTEM
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: 26/04/2008 PITTEM
- Montybiker
- Mountainbiker
Druk ,druk ,druk .
Na een communie ,de voorbereiding van ons fietsgebeuren .
We zijn volop aan het pijlen geslagen ,de ondergronden liggen er kurkdroog bij ,we zijn al voor verassingen komen te staan en we zien het volledig zitten .Een landwegel is volledig van de kaart verdwenen .Het zou nochthans die technische strook worden die ik aan de cowboy belooft had .De boer zal er een nieuwe leggen zo zij hij maar niet in de eerste week .
Enkele van jullie vragen heb ik proberen te beantwoorden .
De kleiputten zitten er niet in .Het is door de keuze die we maken om richting bos te rijden .De putten wijken dus te ver af van het vooropgestelde parcours .Sorry ...
De 55 en de 75 km 2maal en dit vrij ver .De 2 controles zijn tevens op dezelfde plaats .Borden zullen jullie wegwijs maken welke richting gevolgd moet worden bij het verlaten van de bevoorrading .
Na een communie ,de voorbereiding van ons fietsgebeuren .
We zijn volop aan het pijlen geslagen ,de ondergronden liggen er kurkdroog bij ,we zijn al voor verassingen komen te staan en we zien het volledig zitten .Een landwegel is volledig van de kaart verdwenen .Het zou nochthans die technische strook worden die ik aan de cowboy belooft had .De boer zal er een nieuwe leggen zo zij hij maar niet in de eerste week .
Enkele van jullie vragen heb ik proberen te beantwoorden .
Het is nu of nooit !Volgend jaar geen zomerrit .Knurrebikers lady wrote:Ga toch passen voor deze rit...
Misschien volgend jaar !
davy wrote:Niemand spreekt over de kleiputten...?
zitten de kleiputten er in?
met zo een weersvooruitzicht zou dit wel mooi meegenomen zijn.
De kleiputten zitten er niet in .Het is door de keuze die we maken om richting bos te rijden .De putten wijken dus te ver af van het vooropgestelde parcours .Sorry ...
Gele pijlen met extra blauwe lijn in pijlvorm .Als je de 55 km volgt rijdt U best naar cafe de radio en neemt richting Wingene .Een paar honderd meter verder gaan we rechts het natuurgebied in om dan een weinig later op de controle aan te komen .swentibold wrote:graag zou ik willen welke pijlen het zijn die het parcours aanduiden. zo kan ik dan vanuit maria - aalter vertrekken n op het parcours komen.
De kleinste Nul maal maar deze krijgen iets bij de start .pliepla wrote: En hoe veel keer krijgen we eten onderweg? Kwestie van te weten hoeveel muesli ik 's morgens in mijn yoghurt moet gooien ...
De 55 en de 75 km 2maal en dit vrij ver .De 2 controles zijn tevens op dezelfde plaats .Borden zullen jullie wegwijs maken welke richting gevolgd moet worden bij het verlaten van de bevoorrading .
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Startuur mogelijks toch in de voormiddag.
Vanavond de definitieve bevestiging.
Eerst nog een dagje goed doorwerken.
Vanavond de definitieve bevestiging.
Eerst nog een dagje goed doorwerken.
pompier wrote:Druk ,druk ,druk .
,de ondergronden liggen er kurkdroog bij ,we zijn al voor verassingen komen te staan en we zien het lgend jaar !
Zeg Pompier is het reeds mogelijk om met zomerbandekes te rijden of is dat nog wat te vroeg??Lig nu met Racing Ralph
Dank bij voorbaat