26/04/2008 PITTEM

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pliepla
Mountainbiker

Re: 26/04/2008 PITTEM

Post by pliepla »

pompier wrote: Maar omdat het voor de tiende maal is doen we een extraatje .De MTB-ers zijn dit jaar ook welkom .

Volgende afstanden zijn daarbij mogelijk :

MTB 75 km 07:30 - 13:00
MTB 55 km 07:30 - 13:30
MTB 30 km 07:30 - 14:00

De start vindt plaats aan de sporthal te Pittem .
En hoe veel keer krijgen we eten onderweg? Kwestie van te weten hoeveel muesli ik 's morgens in mijn yoghurt moet gooien ...
Montybiker
Mountainbiker

Post by Montybiker »

iemand een idee van het % off road op de 75km?
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Jullie kunnen wa Steenbakkers verwachten ook, wel jammer da'k er zelf nie kan bijzijn #-o
Heb vroeger verschillende edieties gedaan van de zomertocht en telkens =D> =D>

Gr,
Casper :lol:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Vandaag reeds Pittem onveilig gemaakt...met de auto. Hier en daar reeds een bordje zien hangen (geel met zwart pijlke denk ik). Hopelijk blijft het niet regenen [-o< .
het startuur is nog niet bekend en zal een beetje van mijn matras afhangen :wink:
Guest

Post by Guest »

Count me in.

Zal ook voor de eerste keer in de Pittemse regionen aanwezig zijn, mogelijks met Barty?

See ya
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Druk ,druk ,druk .
Na een communie ,de voorbereiding van ons fietsgebeuren .
We zijn volop aan het pijlen geslagen ,de ondergronden liggen er kurkdroog bij ,we zijn al voor verassingen komen te staan en we zien het volledig zitten .Een landwegel is volledig van de kaart verdwenen .Het zou nochthans die technische strook worden die ik aan de cowboy belooft had .De boer zal er een nieuwe leggen zo zij hij maar niet in de eerste week .
Enkele van jullie vragen heb ik proberen te beantwoorden .
Knurrebikers lady wrote:Ga toch passen voor deze rit...

Misschien volgend jaar !
Het is nu of nooit !Volgend jaar geen zomerrit .

davy wrote:Niemand spreekt over de kleiputten...?

zitten de kleiputten er in?

met zo een weersvooruitzicht zou dit wel mooi meegenomen zijn.

De kleiputten zitten er niet in .Het is door de keuze die we maken om richting bos te rijden .De putten wijken dus te ver af van het vooropgestelde parcours .Sorry ...
swentibold wrote:graag zou ik willen welke pijlen het zijn die het parcours aanduiden. zo kan ik dan vanuit maria - aalter vertrekken n op het parcours komen.
Gele pijlen met extra blauwe lijn in pijlvorm .Als je de 55 km volgt rijdt U best naar cafe de radio en neemt richting Wingene .Een paar honderd meter verder gaan we rechts het natuurgebied in om dan een weinig later op de controle aan te komen .
pliepla wrote: En hoe veel keer krijgen we eten onderweg? Kwestie van te weten hoeveel muesli ik 's morgens in mijn yoghurt moet gooien ...
De kleinste Nul maal maar deze krijgen iets bij de start .
De 55 en de 75 km 2maal en dit vrij ver .De 2 controles zijn tevens op dezelfde plaats .Borden zullen jullie wegwijs maken welke richting gevolgd moet worden bij het verlaten van de bevoorrading .
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Startuur mogelijks toch in de voormiddag.

Vanavond de definitieve bevestiging.
Eerst nog een dagje goed doorwerken.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Zal hier ook een stukske komen losrijden op t'gemakske. De grote toer zal wel niet lukken. Moet s'middags werken.... :-?
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Traxer wrote:Zal hier ook een stukske komen losrijden op t'gemakske. De grote toer zal wel niet lukken. Moet s'middags werken.... :-?
O gij ouwe diesel :lol:
Starten om 7u30 en een schoon tempo aanhouden.
Voor je het weet staan we weer aan de start en hebben we nog tijd om der ene te drinken :wink:
barty
Mountainbiker

Post by barty »

pompier wrote:Druk ,druk ,druk .
,de ondergronden liggen er kurkdroog bij ,we zijn al voor verassingen komen te staan en we zien het lgend jaar !

Zeg Pompier is het reeds mogelijk om met zomerbandekes te rijden of is dat nog wat te vroeg??Lig nu met Racing Ralph

Dank bij voorbaat
Post Reply