O2Bikers 'Ride With The Stars' SantaCruz & Kona bikes

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
singletrack
Mountainbiker

Post by singletrack »

Hubertje wrote:Aan een kant wel rot voor zij die betaald hebben nu :P

Duidelijke afspraken maken in't vervolg ;)
ter info; er zijn zeer duidelijke afspraken gemaakt mijn beste, maar zich aan afspraken houden is blijkbaar tegenwoordig niet meer nodig.. en voor diegenen die zich hebben ingeschreven, die hebben 10 euro betaald ipv de 7,5 euro die je normaal betaalt om te kunnen rijden op de trails. daarvoor krijg je nog bbq en een drankje. wat is het probleem dan?
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

mm, you right.. Voor die 2,5 petatten zal allicht niemand klagen.

Kmoet eerst leren denken voor ik mn bek open trek ;)
pt3r
Mountainbiker

Post by pt3r »

Hubertje wrote:Kmoet eerst leren denken voor ik mn bek open trek ;)
Signature material. :lol:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

T-shirts zijn alreeds in aanmaak met deze uitspraak, binnenkort te koop, Hubertje, stuur je nog ff een foto door vanjezelf ?Voor de limited editions. Thx.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Image
Kvond geen betere :roll:
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Dit volstaat. :lol:
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Ik vermoedde het al ;)
black tragic
Mountainbiker
Location: GT pro line 24" / GT Fury 26" '12 / GT gtr 2.0 28" '12 / GT Xizang 29" '92

Post by black tragic »

Het wordt mooi weer morgen dus kom maar allemaal af.

Kunnen we die van O2 eens laten kennis maken met de aantrekkingskracht van de Filty Trails.
Misschien leert O2 dan om in de toekomst het vel niet te verkopen voor de beer geschoten is.

Nu maken ze iedereen die het wel goed voor heeft belachelijk!

Ik zal er morgen zijn!
Wie nog?
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

black tragic wrote:Het wordt mooi weer morgen dus kom maar allemaal af.

Kunnen we die van O2 eens laten kennis maken met de aantrekkingskracht van de Filty Trails.
Misschien leert O2 dan om in de toekomst het vel niet te verkopen voor de beer geschoten is.

Nu maken ze iedereen die het wel goed voor heeft belachelijk!

Ik zal er morgen zijn!
Wie nog?
Hmmm, ik snap niet goed waarom er hier zo op O2 BIKERS gebasht wordt ...

OK, het klopt dat we de inschrijvingen voor dit evenement pas heel laat hebben gestart, en het vrij kleine deelnemersaantal (totnogtoe 35 inschrijvingen) is daar ongetwijfeld deels aan te wijten.

Voor zover ik weet, is er géén limiet gesteld qua deelnemers. Iedereen is welkom : ofwel ben je ingeschreven voor de Ride With The Stars, en dan krijg je ter plekke drank en BBQ aangeboden. Ben je niet ingeschreven, dan betaal je gewoon de normale toegangsprijs ... Althans, zo is het woensdag op de redactie-vergadering beslist.

Wat O2 BIKERS en de aantrekkingskracht van de Filthy Trails betreft, verwijs ik graag naar het nummer 137 (februari/maart) waarin je een 6 blz lang artikel kan vinden over de Filthy Trails. De O2 BIKERS leden zijn er ter voorbereiding van dat artikel 2 dagen op pad geweest, en staan ook nu te trappelen om zich een dagje te gaan amuseren in het bikepark. Aan ons moet je niet vertellen dat het er leuk biken is :wink:

Wat dat vel van de beer betreft, en het "belachelijk maken van iedereen die het wel goed voorheeft", dat snap ik helemaal niet. Misschien heb ik ergens een hoofdstuk van dit verhaal gemist, maar ik denk eerder dat het een groot misverstand betreft. Morgen ben ik alvast de hele dag aanwezig op de Filthy Trails. Bij deze ben je van harte uitgenodigd om een klapke te komen doen tussen twee runs door, zodat we dit misverstand uit de wereld kunnen helpen ...

Vriendelijke groeten,

Thierry
Last edited by Thierry on Wed 30 Apr 2008 17:25, edited 1 time in total.
black tragic
Mountainbiker
Location: GT pro line 24" / GT Fury 26" '12 / GT gtr 2.0 28" '12 / GT Xizang 29" '92

Post by black tragic »

Thierry wrote:
OK, het klopt dat we de inschrijvingen voor dit evenement pas heel laat hebben gestart, en het vrij kleine deelnemersaantal (totnogtoe 35 inschrijvingen) is daar ongetwijfeld deels aan te wijten.[/quote]
Post Reply