Houffalize 19 - 20 april 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
dirty-4
Mountainbiker

Post by dirty-4 »

Da was pas een mtb parcours, amai...ik stond in het midden vd afdaling aan de brandweer, man, man, wa ne chaos den eersten doortocht. Daarna ook nog veel renners die daar problemen hadden, vooral met de chicane. Respect voor die mannen, 8) .
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

dirty-two wrote:Da was pas een mtb parcours, amai...ik stond in het midden vd afdaling aan de brandweer, man, man, wa ne chaos den eersten doortocht. Daarna ook nog veel renners die daar problemen hadden, vooral met de chicane. Respect voor die mannen, 8) .
ik ben er de donderdag goed tegen de grond gegaan aan die chicane , gevallen op mijn knien (heb er nog last van ), waardoor ik wijselijk besloten heb op hem tevoet te doen

voor de rest een zeer zwakke wedstrijd gereden , nooit diep kunnen gaan .
mijn vriendin heeft wel een goede wedstrijd gereden , 4e geeindigd na 3 hollandse dames
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

jonathan wrote:
dirty-two wrote:Da was pas een mtb parcours, amai...ik stond in het midden vd afdaling aan de brandweer, man, man, wa ne chaos den eersten doortocht. Daarna ook nog veel renners die daar problemen hadden, vooral met de chicane. Respect voor die mannen, 8) .
ik ben er de donderdag goed tegen de grond gegaan aan die chicane , gevallen op mijn knien (heb er nog last van ), waardoor ik wijselijk besloten heb op hem tevoet te doen

voor de rest een zeer zwakke wedstrijd gereden , nooit diep kunnen gaan .
mijn vriendin heeft wel een goede wedstrijd gereden , 4e geeindigd na 3 hollandse dames
Ben ook gevallen in de eerste ronde, rijden, dan weer remmen, niet goed op de fiets zitten en dan een wiel dat blokkeert. De dag ervoor parcours in droge omstandigheden drie keer helemaal goed rond gereden.
Ben op mijn knie terecht gekomen, toch door gereden, maar na een ronde was het gedaan voor mij. Gisteren had ik een dikke knie. Vandaag toch maar eens naar de dokter gegaan want was beetje ontstoken en volgende week is het al de LCMT...
Kan vanavond toch rustig proberen los te rijden.
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Sunn xtreme wrote:als ik het goed begrepen heb, zijn er op die plaats zeer veel gevallen.
Op verkenning vrijdag en zaterdag no problemo... Netjes genomen, snelheid in bocht onderaan ok...
Maar op toen ik naar de wedstrijd van de junioren keek op diezelfde plaats, verwonderde het mij dat er daar zoveel onderuit gingen.

Tot ik er zelf in de namiddag passeerde :-? :wink:
Herder Sven
Mountainbiker

Post by Herder Sven »

st-aladin wrote:Weet er iemand of er iets speciaals is gebeurd met Fredrik Kessiakoff (materiaalpech of zo)?

Als fan van Fredrik had ik hem toch wel in top-10 verwacht...
Aangezien ik twee van zijn wedstrijd Cannondales Mountainbikes van hem heb overgekocht heb ik mij even voorgesteld en heb ik na de race met hem gesproken en hij zei dat je moet kunnen afzien EN snel gaan en dat hij enkel kon afzien. Hij vond van zichzelf dat hij een slechte race had gereden. Hij heeft geen pech gehad en niet gevallen...het ging gewoon niet. Better luck next time zei hij...

Hij wou mij nog wat koffie aanbieden ook. Ik vond dat wat raar en ik zei, neen hoeft niet (wie drinkt er nu koffie bij zo een temperaturen???). Pas later had ik door dat hij mij wat pakjes Kessiakoffie wou geven. Ik dacht een kopje om ter plaatse op te drinken #-o .

next time...

Wel een heel schoon fietsken dat hij heeft dienen FULL DYNAMIX volledig in het zwart. Very nice!
Sjtom Zoëg
Mountainbiker

Post by Sjtom Zoëg »

geweldige wedstrijd om naar te kijken! heb nog een wat filmpjes gemaakt:

Mannen:

Vrouwen:
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

jips,waar kan men fotoos terugvinden van de open wedstrijd met vergunning,thx
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Mooi filmke over de wedstrijd van de elite mannen en vrouwen.
http://www.nissan.nl/home/modules/nsa/i ... ffalize-08
Bij het menu 'mountainbike' onderaan staan nog filmkes van vorig jaar van champery, Mt. St. Anne en de rest.
manitou.
Redactie

Post by manitou. »

foto's van de dame's elite zondag
http://mountainbike.fotopic.net/c1497820.html
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Zijn er nog foto's van de openklasse zonder licentie, zijn er blijkbaar niet zoveel.
Meer bepaald de start zou ik graag hebben.
Post Reply