Lendelede

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
modderkruiper
Mountainbiker

Post by modderkruiper »

thx davy, dat die groene/blauwe had ik nog niet opgemerkt.

Staan er bordjes langs de rode route? voor of na de spano fabriek?

misschien moeten we eens een stafkaartplannetje posten van onze persoonlijke trainigsroutes in deze buurt :)

Er is nog een aardig stukje in wevelgem/lauwe en ook eentje richting gavers/deerlijk
stijn_merida
Mountainbiker

Post by stijn_merida »

modderkruiper wrote:thx davy, dat die groene/blauwe had ik nog niet opgemerkt.

Staan er bordjes langs de rode route? voor of na de spano fabriek?

misschien moeten we eens een stafkaartplannetje posten van onze persoonlijke trainigsroutes in deze buurt :)

Er is nog een aardig stukje in wevelgem/lauwe en ook eentje richting gavers/deerlijk
Gisteren naar gereden stuk van de mtb route enzo, sommige stukken waren toch echt wel te drassig in de gavers! anders was het op en top Fun!
modderkruiper
Mountainbiker

Post by modderkruiper »

in de gavers ga je best wanneer het drassig ligt :) dan heb je minder last van wandelaars (en zij van ons)
davy
Mountainbiker

Post by davy »

modderkruiper wrote: Staan er bordjes langs de rode route? voor of na de spano fabriek?
Er staat een bordje aan voetbrug over kanaal waar je over moet tijdens rood van Ingelmunster, het wijst in de richting van ooigem.

Ik weet niet van waar je precies bent maar hou er rekening mee dat de lus van meulebeke (rood+blauw) ongeveer 35 km is.

je kunt wel eventueel minder interessante stukken uitlaten hé.
Als ik zelf combineer hou ik ook soms enkel de beste van de ritten over on kort dan in naargelang de behoefte.
davy
Mountainbiker

Post by davy »

modderkruiper wrote: misschien moeten we eens een stafkaartplannetje posten van onze persoonlijke trainigsroutes in deze buurt :)
Zelf rij ik soms een parcours van +/-35 km startend ongeveer waar jullie op het rode van Ingelmunster komen (woon daar niet ver van).
Ik heb het zelf gemaakt m.b.v. stafkaart en er ligt geen vast parcour in die buurt nochthans mooie paden (vind ik toch).

Het bevat oa: hulste (enkele klimmetjes vb muizelmolen), bavikhove, ooigem(ooigem bos + stukje technisch motorcrossparcours aan sluizen ooigem, dit laatste wel enkel bij geen nat weer).

o.a. veel paden die je had bij TT Hulste of TT Ingelmunster door Meulebeekse trappers georganiseerd (indien je deze gereden hebt).

Heb het wel helaas niet op file of roadboek ofzo.
Ben wel bereid eens af te spreken.
ambi
Mountainbiker

Post by ambi »

In de vooravond voor de tweede maal de route van Lendelede gereden. Eerste keer een pijl gemist #-o , dit keer heel het traject afgelegd en het mag gezegt worden, voor mij een schitterende route =D> .
Daar ik door tijdgebrek in het weekend niet veel kan fietsen is deze route een schitterend alternatief. De volgende keer neem ik wel eens de rode lus uit Ingelmunster erbij.
Eendikke proficiat aan degenen die dit parcours uitstippelden =D>
Lange Roo
Mountainbiker
Location: Martelly MTB alu Light;Giant ATX850; Martelly Koersfiets, Martelly Piste Fiets.

Post by Lange Roo »

Zondag de officiële opening gereden van de bloso route

Door mijn slechte conditie en de regenval van de laatste tijd wat zwaar uitgevallen, maar toch mooi ritje! Vooral de leffe's achteraf waren OK :oops:

Grtz
H.
Lange Roo
Mountainbiker
Location: Martelly MTB alu Light;Giant ATX850; Martelly Koersfiets, Martelly Piste Fiets.

Post by Lange Roo »

Zondag de officiële opening gereden van de bloso route

Door mijn slechte conditie en de regenval van de laatste tijd wat zwaar uitgevallen, maar toch mooi ritje! Vooral de leffe's achteraf waren OK :oops:

Grtz
H.
ambi
Mountainbiker

Post by ambi »

Is deze route vernieuwd? Heb gezien dat er nu blauwe bloso pijlen op de gele paaltjes hangen.
Of blijft het parcour precies hetzelfde??
Mustang86
Mountainbiker

Post by Mustang86 »

Gisteren de route in Lendelede gereden en ik moet zeggen dat ik toch wat ontgoocheld was. Slechts 33% offroad (stond op infobord) en voor de rest bijna voortdurend door woonwijken gereden.
Op de bewegwijzering is er echter niks aan te merken. Zeer duidelijk en regelmatig aangebracht.
Post Reply