20/04/08 Sint-Truiden.
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik vind het spijtig dat sommige mensen altijd moeten mopperen op dat slijk gedoe, dat hoord er nu eenmaal bij. Als je dat niet graag doet zoek dan een andere hobby of ga in de zomer mtb dan is alles hard, maar dan is het weer dat stof enz. Ik zelf vind dat allemaal niet erg, ik ga om te genieten van elk moment.
Als iemand heeft genoten van dat eerste stuk, moet je mij eens uitleggen wat daar leuk aan is. Als ik ga mtb'n wil ik kunnen fietsen. Niet constant moeten wandelen en daarbij ook nog eens het toch wel dure materiaal naar de botten rijden. Er waren ook wandeltochten voor de liefhebbers...
Na dat eerste stuk vond ik de tocht wel de moeite waard! De bevoorrading was ook dik in orde.
Na dat eerste stuk vond ik de tocht wel de moeite waard! De bevoorrading was ook dik in orde.
-
jaro
- Mountainbiker
Wat er leuk aan dat eerste stuk was dat is de uitdaging om erdoor te raken liefst zonder voet aan grond te zetten. Ben alleen even moeten passen voor dat eerste bergopke en de rest al rijdend gedaan zonder wandelen.D@vy wrote:Als iemand heeft genoten van dat eerste stuk, moet je mij eens uitleggen wat daar leuk aan is. Als ik ga mtb'n wil ik kunnen fietsen. Niet constant moeten wandelen en daarbij ook nog eens het toch wel dure materiaal naar de botten rijden. Er waren ook wandeltochten voor de liefhebbers...
Dat onderdelen slijten kan mij niet schelen, daar dienen ze voor.
tja, geld teveel zeker...jaro wrote:Wat er leuk aan dat eerste stuk was dat is de uitdaging om erdoor te raken liefst zonder voet aan grond te zetten. Ben alleen even moeten passen voor dat eerste bergopke en de rest al rijdend gedaan zonder wandelen.D@vy wrote:Als iemand heeft genoten van dat eerste stuk, moet je mij eens uitleggen wat daar leuk aan is. Als ik ga mtb'n wil ik kunnen fietsen. Niet constant moeten wandelen en daarbij ook nog eens het toch wel dure materiaal naar de botten rijden. Er waren ook wandeltochten voor de liefhebbers...
iets,... okjaro wrote:D@vy ge moet iet over hebben voor je hobby he
maar zo van die tochten waar het materiaal op 10 km verslijt alsof je er 4000 km mee doet hoeft voor mij niet hoor.
Koop dan liever iets nieuw voor op mijne bike ipv ketting, tandwielen en remblokken om de haverklap te moeten vervangen
Met de Lotto gewonnen zeker?jaro wrote:Wat er leuk aan dat eerste stuk was dat is de uitdaging om erdoor te raken liefst zonder voet aan grond te zetten. Ben alleen even moeten passen voor dat eerste bergopke en de rest al rijdend gedaan zonder wandelen.D@vy wrote:Als iemand heeft genoten van dat eerste stuk, moet je mij eens uitleggen wat daar leuk aan is. Als ik ga mtb'n wil ik kunnen fietsen. Niet constant moeten wandelen en daarbij ook nog eens het toch wel dure materiaal naar de botten rijden. Er waren ook wandeltochten voor de liefhebbers...