20/04/08 Sint-Truiden.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Ik vind het spijtig dat sommige mensen altijd moeten mopperen op dat slijk gedoe, dat hoord er nu eenmaal bij. Als je dat niet graag doet zoek dan een andere hobby of ga in de zomer mtb dan is alles hard, maar dan is het weer dat stof enz. Ik zelf vind dat allemaal niet erg, ik ga om te genieten van elk moment.
D@vy
Mountainbiker

Post by D@vy »

Als iemand heeft genoten van dat eerste stuk, moet je mij eens uitleggen wat daar leuk aan is. Als ik ga mtb'n wil ik kunnen fietsen. Niet constant moeten wandelen en daarbij ook nog eens het toch wel dure materiaal naar de botten rijden. Er waren ook wandeltochten voor de liefhebbers...

Na dat eerste stuk vond ik de tocht wel de moeite waard! De bevoorrading was ook dik in orde.
zhegoofy
Mountainbiker

Post by zhegoofy »

Het eerste stuk was misschien wel 'zwaar' door de zware ondergrond (leem). Maar als die ondergrond droog was geweest had niemand hierover geklaagd.
Ben zelf van Sint-Truiden en heb redelijk wat nieuwe dingen gezien qua parcours. Dus mij hoor je niet klagen.
Voor de rest prima organisatie!
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

D@vy wrote:Als iemand heeft genoten van dat eerste stuk, moet je mij eens uitleggen wat daar leuk aan is. Als ik ga mtb'n wil ik kunnen fietsen. Niet constant moeten wandelen en daarbij ook nog eens het toch wel dure materiaal naar de botten rijden. Er waren ook wandeltochten voor de liefhebbers...

Na dat eerste stuk vond ik de tocht wel de moeite waard! De bevoorrading was ook dik in orde.
Wat er leuk aan dat eerste stuk was dat is de uitdaging om erdoor te raken liefst zonder voet aan grond te zetten. Ben alleen even moeten passen voor dat eerste bergopke en de rest al rijdend gedaan zonder wandelen.
Dat onderdelen slijten kan mij niet schelen, daar dienen ze voor.
D@vy
Mountainbiker

Post by D@vy »

jaro wrote:
D@vy wrote:Als iemand heeft genoten van dat eerste stuk, moet je mij eens uitleggen wat daar leuk aan is. Als ik ga mtb'n wil ik kunnen fietsen. Niet constant moeten wandelen en daarbij ook nog eens het toch wel dure materiaal naar de botten rijden. Er waren ook wandeltochten voor de liefhebbers...

Wat er leuk aan dat eerste stuk was dat is de uitdaging om erdoor te raken liefst zonder voet aan grond te zetten. Ben alleen even moeten passen voor dat eerste bergopke en de rest al rijdend gedaan zonder wandelen.
tja, geld teveel zeker...
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

D@vy ge moet iet over hebben voor je hobby he :wink:
D@vy
Mountainbiker

Post by D@vy »

jaro wrote:D@vy ge moet iet over hebben voor je hobby he :wink:
iets,... ok
maar zo van die tochten waar het materiaal op 10 km verslijt alsof je er 4000 km mee doet hoeft voor mij niet hoor.
Koop dan liever iets nieuw voor op mijne bike ipv ketting, tandwielen en remblokken om de haverklap te moeten vervangen
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

jaro wrote:

Met de Lotto gewonnen zeker? :-? Goe bezig =D> =D> =D>
freewoody
Mountainbiker

Post by freewoody »

everberg prachtige tocht mannen doe er een wat grotere tour bij en jullie zullen volgend jaar een pak volk meer hebben hoor. want deze prachtige tocht is hoort zeker al bij de grote 2 van de tourtochten (rillaar,zoenk).
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

freewoody wrote:everberg prachtige tocht mannen doe er een wat grotere tour bij en jullie zullen volgend jaar een pak volk meer hebben hoor. want deze prachtige tocht is hoort zeker al bij de grote 2 van de tourtochten (rillaar,zoenk).
Gij waart ook gene straffe in aardrijkskunde zekers? #-o :-D
Post Reply