Stumpjumper disc '06 {met skareb}

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

SusXT wrote: @Angelo : daar is ie weer met z'n remhendels :lol: Ik snap niet dat jij als je achter hangt in een afdaling je handen vertikaal kan zetten om te remmen. Ik heb het geprobeerd, maar dan kan ik niet remmen. M'n polsen zijn staan dan heel geplooid. Jij hebt daar geen probleem mee, dus ieder zijn voorkeur, he :wink:
Lees voordat je antwoord kris. Bij mijn weten heb jij je hendels toch ook meer naar het midden gezet op mijn aanraden. Ik heb toch nergens gezegd dat de hendels meer naar beneden moeten staan.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Angelo. wrote:
SusXT wrote: @Angelo : daar is ie weer met z'n remhendels :lol: Ik snap niet dat jij als je achter hangt in een afdaling je handen vertikaal kan zetten om te remmen. Ik heb het geprobeerd, maar dan kan ik niet remmen. M'n polsen zijn staan dan heel geplooid. Jij hebt daar geen probleem mee, dus ieder zijn voorkeur, he :wink:
Lees voordat je antwoord kris.
Dirk vriend,

Kunt ge die remmen niet wat meer naar het midden zetten? Zo kun je toch moeilijk remmen. Of jij remt graag met 3 vingers?

Ik heb het er over dat je altijd let op hoe iemand zijn remhendels heeft staan. Ieder heeft toch zijn persoonlijke voorkeur.
Even nadenken voor je antwoordt :wink:
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Heb mijne post ff aangepast. Voordat je geantwoord had.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Angelo. wrote: Bij mijn weten heb jij je hendels toch ook meer naar het midden gezet op mijn aanraden.
Om te proberen, ja, maar dat wil nog niet zeggen dat ze daar blijven staan. Voorlopig rem ik nog steeds makkelijker met mijn middelvinger. Ik geef u tip een kans. Maar wat ik bedoel is dat jij altijd let op iemand zijn remhendels staan en dat is toch ieders persoonlijke voorkeur.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Alle vooruit, ik zal het niet meer doen. Zal eventuele tips voor mezelf houden.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Angelo. wrote:Alle vooruit, ik zal het niet meer doen. Zal eventuele tips voor mezelf houden.
Zo hoor ik het graag. :P
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Just eens getest, ik rem met 2-3 vingers.
En remmen staan zo prima :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Bij het nalezen van mij posts kom ik er er achter dat ik wat te ver ben gegaan met mijn reactie. Je bedoelt het goed, terwijl ik het als kritiek op iemand zag.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Ik rem met formula's ook het beste met midden- en ringvinger.... voelt veel natuurlijker bij die grepen dan wijsvinger ofzo. Das ieder zen eigen ding vind ik.
merida92
Mountainbiker

Post by merida92 »

Hangt ook een beetje van de remmen af, bij de avids vind ik het simpeler om met de hele hand te remmen. De avid's zijn minder goed ontworpen.
Maar dit is mijn mening
Post Reply