Houffalize 19 - 20 april 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
jervanheg wrote:Merida team is niet happy - hun fietsen werden deze nacht gestolen.... 11 prototypes..... verschwunden!
amaai wat een ramp!!!!
Waar gaan we naartoe.
Zal houffa in de toekomst nog heel afgesloten moeten worden en voor elke fiets die binnenkomt een papier opgesteld [met specificaties] worden en als je naar buiten wil moet je dit papier dan afgeven. Dit is volgens mij de enige oplossing voor deze schamele praktijken.
in het totaal zijn er meer dan 30 fietsen verdwenenjervanheg wrote:Merida team is niet happy - hun fietsen werden deze nacht gestolen.... 11 prototypes..... verschwunden!
twee stuks bij gt (carbon zaskar)
een speciale bij de mensen van Hope
daar zitten prototype naven in met een driepunt bevestiging voor de schijven in het rood met de engelse vlag op gedrukt
rode mono mini's ook een prototype
en nog wat zo'n zaken erop
er heerst een plaag van diefstallen het s'nachts
- Ruben S.
- Mountainbiker
Verloren: fietscomputer + bril
Vandaag(zaterdag) reed ik mijn wedstrijd bij de nieuwelingen. Ik ben echter bij een val mijn fietscomputer, een polar cs 200, en mijn bril, een zilveren shimano bril met transparante glazen, verloren.
Als iemand die gezien heeft laat het mij AUB weten.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Re: Verloren: fietscomputer + bril
Oei, das minder. Hopelijk heb je hem terug.Ruben S. wrote:Vandaag(zaterdag) reed ik mijn wedstrijd bij de nieuwelingen. Ik ben echter bij een val mijn fietscomputer, een polar cs 200, en mijn bril, een zilveren shimano bril met transparante glazen, verloren.Als iemand die gezien heeft laat het mij AUB weten.
Alvast bedankt.
- Dummy
- Mountainbiker
Ik heb vandaag ook gereden in Houffa, bij de masters. Al in de eerste ronde kom ik nog al serieus ten val in de afdaling naast de 4x piste. Compleet mijn eigen schuld trouwens.
Maar toen moest het ergste nog komen: geen slecht woord over de hulpverleners op het parcours, zij moesten me in moeilijke omstandigheden van die steile helling naar beneden dragen, maar dan: zonder enige kans op weerwoord wordt beslist om me naar het ziekenhuis in Bastogne te voeren. Ik krijg ook niet de kans om iemand van mijn familie of vrienden te laten roepen, dus niemand weet waar ik zit en waarom ik niet meer meerijd.
Eens in het ziekenhuis moet ik ellendig lang wachten op mijn blote voeten omdat ze mijn schoenen en sokken uitgedaan hadden voor het eerste ondezoek ter plaatse. Dat er in dat ziekenhuis dringender gevallen waren dan mij begrijp ik uiteraard volledig, het is niet het wachten zelf waar ik het moeilijk mee had. Toen uiteindelijk de foto's genomen waren en het nieuws al bij al nog meeviel moest ik bijna smeken of ze iemand van de organisatie wilden bellen om me te komen halen, wat uiteindelijk toch gelukt is. Ik vraag om mij af te zetten aan de tent van het rode kruis omdat ze daar heel waarschijnlijk mijn schoenen en sokken nog hebben. Van daar moest ik dus op een heel pijnlijke knie tot aan mijn auto pikkelen, een 2km verderop schat ik. Nog steeds in mijn koerstenue, rillend van de kou en zonder te weten waar iedereen was. Mijn fiets, zo wist ik ondertussen, stond veilig en wel in een bureel aan de inschrijving.
Een leuke dag in Houffalize dus, ik had er mij heel wat anders bij voorgesteld :/
Maar volgend jaar doe ik weer mee!!!!!
Maar toen moest het ergste nog komen: geen slecht woord over de hulpverleners op het parcours, zij moesten me in moeilijke omstandigheden van die steile helling naar beneden dragen, maar dan: zonder enige kans op weerwoord wordt beslist om me naar het ziekenhuis in Bastogne te voeren. Ik krijg ook niet de kans om iemand van mijn familie of vrienden te laten roepen, dus niemand weet waar ik zit en waarom ik niet meer meerijd.
Eens in het ziekenhuis moet ik ellendig lang wachten op mijn blote voeten omdat ze mijn schoenen en sokken uitgedaan hadden voor het eerste ondezoek ter plaatse. Dat er in dat ziekenhuis dringender gevallen waren dan mij begrijp ik uiteraard volledig, het is niet het wachten zelf waar ik het moeilijk mee had. Toen uiteindelijk de foto's genomen waren en het nieuws al bij al nog meeviel moest ik bijna smeken of ze iemand van de organisatie wilden bellen om me te komen halen, wat uiteindelijk toch gelukt is. Ik vraag om mij af te zetten aan de tent van het rode kruis omdat ze daar heel waarschijnlijk mijn schoenen en sokken nog hebben. Van daar moest ik dus op een heel pijnlijke knie tot aan mijn auto pikkelen, een 2km verderop schat ik. Nog steeds in mijn koerstenue, rillend van de kou en zonder te weten waar iedereen was. Mijn fiets, zo wist ik ondertussen, stond veilig en wel in een bureel aan de inschrijving.
Een leuke dag in Houffalize dus, ik had er mij heel wat anders bij voorgesteld :/
Maar volgend jaar doe ik weer mee!!!!!
Ik twijfel of ze dat weten, deze proto's zijn waarschijnlijk niet aan de man te brengen.LuckyIron wrote:grrrrrrr wat een eikels weer..
waarschijnlijk toch redelijk professionals die wisten wat ze zochten..
![]()
![]()
![]()
Ook wel een beetje stom van Merida, hoe kan het nu dat al je fietsen gestolen worden ? Ik laat op dit soort evenementen geen moment mijn fiets uit het oog.
Trouwens al ergens de eerste uitslagen te vinden ?