Braine l'Alleud
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
Heb die route nu al 3 x proberen rijden vertrekkende aan Sept Fontaines, maar telkens het spoor kwijt geraakt aan het Koningin Fabioladorp nadat je uit, ik denk, Le Bois d'Ophain komt.
Daar zit je dacht ik op de rode route en ineens vind je enkel een geel pijltje op een muurtje in dat Koningin Fabioladorp.
Geel dan gevolgd en dan ergens de weg kwijt geraakt ter hoogte van het Hallerbos.
Dan op eigen houtje terug naar Sept Fontaines.
Loopt de route daar infeite ook langs dat beekje waar je uitkomt aan de straat naast Sept Fontaines ?
Daar zit je dacht ik op de rode route en ineens vind je enkel een geel pijltje op een muurtje in dat Koningin Fabioladorp.
Geel dan gevolgd en dan ergens de weg kwijt geraakt ter hoogte van het Hallerbos.
Loopt de route daar infeite ook langs dat beekje waar je uitkomt aan de straat naast Sept Fontaines ?
De route loopt niet langs dat beekje, ik geloof dat dat deel uitmaakt van de wandelroute 7 Fontain.Kayser Söze wrote:Heb die route nu al 3 x proberen rijden vertrekkende aan Sept Fontaines, maar telkens het spoor kwijt geraakt aan het Koningin Fabioladorp nadat je uit, ik denk, Le Bois d'Ophain komt.
Ikzelf rij meestal de grote route (groen en geel tesamen), ik wil je hem je gerust eens tonen.
Greets
Pieter
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
zou de max zijn ... maar niet te rap hé. Wij zijn geen scheurijzers (toch ni op plat)Pieterke wrote:De route loopt niet langs dat beekje, ik geloof dat dat deel uitmaakt van de wandelroute 7 Fontain.Kayser Söze wrote:Heb die route nu al 3 x proberen rijden vertrekkende aan Sept Fontaines, maar telkens het spoor kwijt geraakt aan het Koningin Fabioladorp nadat je uit, ik denk, Le Bois d'Ophain komt.
Ikzelf rij meestal de grote route (groen en geel tesamen), ik wil je hem je gerust eens tonen.
Greets
Pieter
dat pad naast het beekje is wel cool. geeft gevoel alsof je in de Ardennen zit
Awel Kayser,Kayser Söze wrote:zou de max zijn ... maar niet te rap hé. Wij zijn geen scheurijzers (toch ni op plat)Pieterke wrote:De route loopt niet langs dat beekje, ik geloof dat dat deel uitmaakt van de wandelroute 7 Fontain.Kayser Söze wrote:Heb die route nu al 3 x proberen rijden vertrekkende aan Sept Fontaines, maar telkens het spoor kwijt geraakt aan het Koningin Fabioladorp nadat je uit, ik denk, Le Bois d'Ophain komt.
Greets
Pieter
laat me maar iets weten, ik ben vanaf morgen 9 dagen thuis dus als je volgende week ergens tijd hebt stuur me dan maar een mailtje.
Pieter
- Kayser Söze
- Mountainbiker
Post by Kayser Söze »
Deze zondag kan ik niet. TT in Schepdaal.Pieterke wrote:Awel Kayser,Kayser Söze wrote:zou de max zijn ... maar niet te rap hé. Wij zijn geen scheurijzers (toch ni op plat)Pieterke wrote: De route loopt niet langs dat beekje, ik geloof dat dat deel uitmaakt van de wandelroute 7 Fontain.
Greets
Pieter
laat me maar iets weten, ik ben vanaf morgen 9 dagen thuis dus als je volgende week ergens tijd hebt stuur me dan maar een mailtje.
Pieter
Mss volgende Zondag. Ik kan ook de maandag maar aangezien ik een dochterke heb van 9 maanden ...
Ik laat wel iets weten.
Braine Le Chateau
Ik doe geregeld zo wat een combinatie van verschillende route in Braine Le Chateau. Die zijn genummerd en heel goed aangeduid. Vooral de 9 is zeker de moeite. Ik denk dat de kaart voor deze route af te halen is aan het VVV van Braine juist naast de kerk. en het kasteel. Daar vertrekt de route ook, je kan natuurlijk ook net op de rand van het Hallerbos aan de Nijvelsesteenweg inpikken.
- Schijfrem
- Mountainbiker
... 106K and 935 heightmeters in 5h01mins .... GOE BEZIG ZEG, chapeauA d r i wrote:Vandaag de groene route nog eens gereden, ingepikt aan 7 Fontaines.
Ik had een kaart bij en soms moet je heel goed uit je doppen kijken maar uiteindelijk wel de ganse route gereden. 26km en 440 hoogtemeters, en een paar zeer mooie stukjes.
Wat blabla en foto's HIER