vandaag kon je een blad tussen mij een de auto krijgen
ik kom afgefietst op een van de beruchte fietspaden , als er van rechts een auto komt waarvan de besuurder mij opmerkt, rijd dan gewoon door over de draketanden terwijl een stopbord negerende.
met een kattesprong nog net een aanrijding vermeden.
haar uitleg achteraf, ik had je niet gezien.
man man ik zie eruit als een vlammende salami.
Hoe kan ik mij nu nog zichtbaarder maken?
Streets
Met de fiets naar het werk
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Nog eentje om het af te leren
Vrijdag rij ik doorheen Wemmel centrum
op een "echt fietspad
Er is geen voetpad
er is een voetgangster aan het stappen, geen onknappe 18 jarige dame, achteraf ontdekt, uitgerust met een hypermoderne mp3 speler.
Ik bel om mijn passage aan te kondigen en zij stap naar rechts, ik minder gelukkig wat snelheid, als deze niet onkappe dame, op het moment dat ik haar links passeer, ineens naar links stapt.
Zij had me blijkbaar niet gehoord
gelukkig piepen mijn hydraulissche remmen heel hard als ik alles dichtsla en met de geur van verbrand rubber zit mijn fiets gekneld tussen deze niet onkappe 18 jarige dame.
ik kon zelfs niet meer omvervallen
gelukkig hadden we niets voor, Zij beweerde ook van niet.
Dus hebben we beiden onze weg vervolgd.
Op een andere keer zal ik wel eens een afspraakje maken
Streets
Streets
Vrijdag rij ik doorheen Wemmel centrum
op een "echt fietspad
Er is geen voetpad
er is een voetgangster aan het stappen, geen onknappe 18 jarige dame, achteraf ontdekt, uitgerust met een hypermoderne mp3 speler.
Ik bel om mijn passage aan te kondigen en zij stap naar rechts, ik minder gelukkig wat snelheid, als deze niet onkappe dame, op het moment dat ik haar links passeer, ineens naar links stapt.
Zij had me blijkbaar niet gehoord
gelukkig piepen mijn hydraulissche remmen heel hard als ik alles dichtsla en met de geur van verbrand rubber zit mijn fiets gekneld tussen deze niet onkappe 18 jarige dame.
ik kon zelfs niet meer omvervallen
gelukkig hadden we niets voor, Zij beweerde ook van niet.
Dus hebben we beiden onze weg vervolgd.
Op een andere keer zal ik wel eens een afspraakje maken
Streets
Streets
-
bunnybiker
- Mountainbiker
Post by bunnybiker »
wat mij wel opvalt is dat diegenen die met de bike naar het werk rijden ofwel graag gaan werken ofwel snel willen thuis zijn want sommigen maken daar precies een tijdrit van als ge die ziet pompen op hun fiets. op het gemakske geraakte daar ook zelle 
idd vindt k ookJaps wrote:Altijd fiets. Is dan ook maar 4km enkel. Vroeger naar school was 21km enkel. Was idd goede training. Dan op school toekomen, doucheke pakken en goed wakker op de banken. Maar de mogelijkheid heb je niet altijd om op je werk of op school te douchen. En een hele dag bezweet rondlopen...![]()
Douches zouden verplicht moeten zijn.
idd, mijn stageplaats is in stekene, dat zou een mooi tochtje zijn, maar ik zou niet zo graag hier bezweet aankomen. en douches hebben ze hier niet, je zweet altijd als je fiets dusjaridley_rider wrote:idd vindt k ookJaps wrote:Altijd fiets. Is dan ook maar 4km enkel. Vroeger naar school was 21km enkel. Was idd goede training. Dan op school toekomen, doucheke pakken en goed wakker op de banken. Maar de mogelijkheid heb je niet altijd om op je werk of op school te douchen. En een hele dag bezweet rondlopen...![]()
Douches zouden verplicht moeten zijn.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
sinds 2 dagen weer met de fiets naar twerk (zo'n 17km enkel)... 2 dagen, 3 bijna-ongevallen
.... sjans dak ogen op mijn gat heb en dak door het MTB'en mijn techniek wa kunnen opkrikken heb, of kstak daarjuist onder ne kamion... manman, sommige chauffeurs kijken echt niet als ze afdraaien... soit, tis wel een goeie training... wa km's malen op de grote molen, al dan niet me tegenwind, altijd nuttig...
aja, voor de collega-naar-het-werk-fietsers: KIJK UIT JULLIE DOPPEN!!!
aja, voor de collega-naar-het-werk-fietsers: KIJK UIT JULLIE DOPPEN!!!
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Vanaf woensdag es terug aan beginnen, dat wordt weer motivatie zoeken om rond middrnacht het tweede luik van in totaal 90 Km te fietsen.
+/- 45 enkel is 's middags om te beginnen geen probleem, maar na een dag van 12u nog eens 45 Km terug, daar moet ik mezelf toch elke keer weer een beetje voor opkrikken.
Allee, het kan de conditie alleen maar ten goede komen
Pike jr.
+/- 45 enkel is 's middags om te beginnen geen probleem, maar na een dag van 12u nog eens 45 Km terug, daar moet ik mezelf toch elke keer weer een beetje voor opkrikken.
Allee, het kan de conditie alleen maar ten goede komen
Pike jr.