Hey motorbiker, wanneer ben je van plan om te starten? Kwestie van eens te kijken of ik je al kan volgenmotorbiker wrote:Snellegem heb ik me dunkt nog nooit in de zomer gereden. Viel die vroeger op een zaterdag?
In ieder geval tot zondagmorgen, want als er krinkeldewinkelbossen zijn, ben ik erbij. Ahjaa.
20/04/2008 SNELLEGEM
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- OrbeaBiker
- Mountainbiker
Post by OrbeaBiker »
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Hewel Veeteeteetje, j'et chance. Heb juist gebeld met Boer Valère, om zijn poort vroeger open te doen. Hij was eerst van plan om maar rond acht uur open te doen.Hij is akkoord om vroeger open te doen.veeteeteetje wrote:Ik hoop dat we groen licht krijgen om tegen 7u30 te mogen starten.
Verdere info ivm parcours :
Na een kleine km gaan jullie het nieuwe bosje inzegenen, daar hebben we deze avond de laatste hand aan gelegd, en ik vind het weer een ferm geslaagd stukske bos.
Morgen wordt de lus voor de grote toer definitief in de plooi gelegd, en beginnen we de rest van de bosjes uit te pijlen.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
@Orbeabiker
Ge weet toch als ik met CP rijdt, ik altijd maar met één been mag trappen of hij kan nie meer mee.
Nee serieus.
Ik denk om 7u30 in Ingelmunster te vertrekken. Dus in Snellegem tussen 8 en 8u15.
Ge weet toch als ik met CP rijdt, ik altijd maar met één been mag trappen of hij kan nie meer mee.
Nee serieus.
Ik denk om 7u30 in Ingelmunster te vertrekken. Dus in Snellegem tussen 8 en 8u15.
-
peter v h x
- Mountainbiker
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Toen ik mij afvroeg waar ik zou fietsen zondag, had ik maar drie letters nodig om volledig overtuigd te zijn:
BOS

Volgens kilted Biker reeds na 1 km al... Jiiiiieeeehhaaaaaa

Volgens kilted Biker reeds na 1 km al... Jiiiiieeeehhaaaaaa
- OrbeaBiker
- Mountainbiker
Post by OrbeaBiker »
OK, dan mag het voor mij een half been zijnmotorbiker wrote:@Orbeabiker
Nee serieus.
Als blijkt dat ik toch goed kan volgen, dan zal ik CP (schoonbroerke, nvdr) ne keer moeten uitdagen
Ik zal er normaalgezien op tijd zijn. Vertrek om 7u30 in Meulebeke.
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Speciaal voor jou heb ik net nog een bosje klaargelegd. Zo komt het totaal voor de kleine toer op 6, en voor de grote toer zelfs op 8!!!motorbiker wrote:Snellegem heb ik me dunkt nog nooit in de zomer gereden. Viel die vroeger op een zaterdag?
In ieder geval tot zondagmorgen, want als er krinkeldewinkelbossen zijn, ben ik erbij. Ahjaa.
Dat zijn dan nog maar alleen de krinkeldewinkel bosjes,hé. Voor de rest van de rit zijn er dan nog de passages langs de "grotere" bosdreven in Vloethemveld, Beisbroek, het bos van de gebroeders De Busschere,...
Dus, aan bossen geen gebrek.
Tot Zondag.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Kilted biker, ge gaat ons nog zot maken.
Waarschijnlijk overbodige vraag maar zijn er douche's?
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Yep.motorbiker wrote:Kilted biker, ge gaat ons nog zot maken.
Er zijn douches in de zaal zelf.
Jaja,kilted biker is mij hier toch ook een beetje zot aan het draaien.
Ik ben maar van twee dingen zot.
Da's van bos en aangelegde parcourskes!!!
Zijn er ook aangelegde parcourskes waar er eventueel gebist kan worden??